heb zoek functie al gebruikt maar kom er niet echt uit
waar vind ik de beste bike fitting center in de kempen
voorlopig heb ik bike inn gevonden...iemand ervaring mee
bike fitting
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Re: bike fitting
jup, zeer tevreden over!
Véél beter dan body2bike.
voor 26er vond ik de fittingen die Henk en Robyn deden goed en voor racefiets meer dan goed.
Maar met 29ers hadden zij geen ervaring en Specialized wel.
voor 26er vond ik de fittingen die Henk en Robyn deden goed en voor racefiets meer dan goed.
en welk heb jij dan gedaan met 29 erSwannie wrote:jup, zeer tevreden over!
die van 50 euro of die van 150 euro
Oeps, juist een afspraak gemaakt bij body2bike voor m'n bestelde 29er.Swannie wrote:jup, zeer tevreden over!
was dit al lang geleden Swannie ?
als je naar die site van body2bike gaatSpark27 wrote:Oeps, juist een afspraak gemaakt bij body2bike voor m'n bestelde 29er.Swannie wrote:jup, zeer tevreden over!
was dit al lang geleden Swannie ?
staat er wel degelijk dat zij geen 29ers doen
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Kent iemand een meetcentrum specifiek voor mountainbikes?
Ik heb me al reeds laten opmeten maar ik had het gevoel dat ze de mountainbike er snel bij deden voor het extra geld.
Ik zit dan ook heel verschillend op mijn racefiets en mountainbike.
Lijkt me niet de bedoeling aangezien ik deze alletwee continu door elkaar gebruik.
Ik heb me al reeds laten opmeten maar ik had het gevoel dat ze de mountainbike er snel bij deden voor het extra geld.
Ik zit dan ook heel verschillend op mijn racefiets en mountainbike.
Lijkt me niet de bedoeling aangezien ik deze alletwee continu door elkaar gebruik.
-
Capitol
- Mountainbiker
Ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij FitConcept: http://www.fit-concept.be
Daar zijn zowel MTB's als koersfietsen welkom, ik zal eind april weten hoe het daar meeviel.
Daar zijn zowel MTB's als koersfietsen welkom, ik zal eind april weten hoe het daar meeviel.