Bolderbergse MTB wedstrijd 15/02
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Bolderbergse MTB wedstrijd 15/02
Ik heb me net ingeschreven voor de Bolderbergse mtb-wedstrijd. Wat moet ik daarvan verwachten?
Blijkbaar doen daar erg goede rijders mee en zijn de gemiddeldes ook nogal hoog.
Niet echt technisch of veel hoogtemeters dus?
Blijkbaar doen daar erg goede rijders mee en zijn de gemiddeldes ook nogal hoog.
Niet echt technisch of veel hoogtemeters dus?
Last edited by jam29X0 on Wed 22 Jan 2014 09:01, edited 1 time in total.
-
Dirk Scott
- Mountainbiker
Re: Bolerbergse MTB wedstrijd 15/02
Post by Dirk Scott »
Beste,
Het parcours is dit jaar gewijzigd Er zijn enkele nieuwe stukken bijgekomen zodat het parcours voor 98% off road is. Er zal meer bochtenwerk zijn om de gemiddelde snelheid omlaag te krijgen.
In ieder geval, het parcours heeft meer mtb gehalte.
Een andere wijziging is dat er 2 aparte wedstrijden worden gereden. Veteranen, Juniors + dames vertrekken om 11H00. Seniors vertrekken om 12h30.
Alle info vind je terug op http://www.tthz.be" onclick="window.open(this.href);return false;.
Groeten,
Dirk
Het parcours is dit jaar gewijzigd Er zijn enkele nieuwe stukken bijgekomen zodat het parcours voor 98% off road is. Er zal meer bochtenwerk zijn om de gemiddelde snelheid omlaag te krijgen.
In ieder geval, het parcours heeft meer mtb gehalte.
Een andere wijziging is dat er 2 aparte wedstrijden worden gereden. Veteranen, Juniors + dames vertrekken om 11H00. Seniors vertrekken om 12h30.
Alle info vind je terug op http://www.tthz.be" onclick="window.open(this.href);return false;.
Groeten,
Dirk
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Ingeschreven.
Hopelijk wat warmer dan 2 jaar geleden, toen was het -6 °C geloof ik.
Hopelijk wat warmer dan 2 jaar geleden, toen was het -6 °C geloof ik.
idd en vorig jaar begon het tijdens de duathlon te sneeuwen en was het ferm winderig
kun je trouwens al daar gaan trainen of zitten er prive stukken ofzo in
Gr christof
Gr christof
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Je mag daar gewoon trainen.spritser wrote:idd en vorig jaar begon het tijdens de duathlon te sneeuwen en was het ferm winderig![]()
Gr christof
-
chris.scherrens
- Mountainbiker