Profiteurblackie wrote:kzou komen voor de aprés alleen al.![]()
![]()
![]()
Zo 12/01/2014 Klerken :: 14e Heuveltjes van Erika
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jägermeister
- Mountainbiker
Re: Zo 12/01/2014 Klerken :: 14e Heuveltjes van Erika
Post by jägermeister »
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
Onze eerste verkenning, sorry 't is wel een langspeelfilm, je moet maar zappen.
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
henkieboy wrote:
Spijtig patje ge gaat iets speciaal missen dit jaar (k'mag der nie over uitweiden want t'moe een verassing blijven )![]()
15 graden
Hier zijn parkoerbouwers die van niets iet heel mooi kunnen maken net als bij de Mud Devels in Sind Amandsred john wrote:henkieboy wrote:Spijtig patje ge gaat iets speciaal missen dit jaar (k'mag der nie over uitweiden want t'moe een verassing blijven )patje2 wrote:Verleden jaar me hier een mooie tocht gereden helaas niet van de partij dit jaar![]()
Ooo , nu wordt ik pas nieuwschierig , patje2 heeft vorig weekend samen met een delegatie muddevils uit st amands een rit gereden en als hij zegt dat hij zich vorig jaar hier goed geamuseerd heeft moet ik eens polsen bij mijn collega's om de heuveltjes van erika eens te bekijken ...
- henkieboy
- Mountainbiker
blijvenfiliep72 wrote:henkieboy wrote:
Spijtig patje ge gaat iets speciaal missen dit jaar (k'mag der nie over uitweiden want t'moe een verassing blijven )![]()
15 graden![]()
![]()
![]()
![]()
- mountainbiker66
- Mountainbiker
Post by mountainbiker66 »
Vrees dat ik het dit jaar tot mijn grote spijt dichter bij de deur ga moeten zoeken
Hier nog thans al een paar jaar gestart en steeds zéér goed bevonden.
Moet kort na de middag al gaan nieuwjaren.

Moet kort na de middag al gaan nieuwjaren.
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
Vandaag begonnen aan hetgeen we vorig jaar tot de zaterdag in de late avond wreed aan gesukkeld hebben: de heren douches:

Hopelijk is ze redelijk windbestendig

Hopelijk is ze redelijk windbestendig
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
Patje2, alvast bedankt voor je commentaar, als je zulke dingen leest, dan krijg je nog extra moed om er nog meer tijd en energie in te steken. Dit jaar hebben we een klein stukje aan de Milkyway (nu Alltechbranch) moeten inleveren, maar we gaan proberen iets funs in de plaats te bieden.
Hierbij wil ik als medeorganisator ook eens een dikke bedankt zeggen aan iedereen die zich tal van kilometers moet verplaatsen om hier te komen stoempen en af te zien, in dit dikwijls onder barre weersomstandigheden!! Een woord: RESPECT

Hierbij wil ik als medeorganisator ook eens een dikke bedankt zeggen aan iedereen die zich tal van kilometers moet verplaatsen om hier te komen stoempen en af te zien, in dit dikwijls onder barre weersomstandigheden!! Een woord: RESPECT
't Gaat in korte broek en korte mouw zijn dan?filiep72 wrote:henkieboy wrote:
15 graden![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer, dan had je metteen een testrit met een Sandmanpatje2 wrote:Verleden jaar me hier een mooie tocht gereden helaas niet van de partij dit jaar
Was vorig jaar idd een leutige bedoening
jeeeeps,
sorry mannen voor uitblijven van reacties
geraak dit jaar iets minder aan de pc !
vanaf maandag wordt er gestart met het uitzetten van het parkoer .
dus hou het forum in de smiezen voor info omtrent toestand van het uhum wegdek/offroad gedeelte
!
kan u nu al reeds vermelden dat de offroad stroken er momenteel heel goed bij liggen
ook nog een bedankje richting de mannen die gezorgd hebben voor een perfekte WARME WARME douche installatie
tot op 12 /01/2014
see ya grtn de Fast2
sorry mannen voor uitblijven van reacties
geraak dit jaar iets minder aan de pc !
vanaf maandag wordt er gestart met het uitzetten van het parkoer .
dus hou het forum in de smiezen voor info omtrent toestand van het uhum wegdek/offroad gedeelte
kan u nu al reeds vermelden dat de offroad stroken er momenteel heel goed bij liggen
ook nog een bedankje richting de mannen die gezorgd hebben voor een perfekte WARME WARME douche installatie
tot op 12 /01/2014
see ya grtn de Fast2