Za 04/01/2014 Gentbrugge :: Heirnis VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Offroadbiker
- Mountainbiker
Re: Za 04/01/2014 Gentbrugge :: Heirnis VTT
Post by Offroadbiker »
Mijn bikemaat en ik sluiten op het parcours in te Voorde
net even een kijkje gedaan het begon er waarachtig al te stuiven
gelukkig een zwarte fiets en zwarte kledij ik vrees dat de modder zal zitten waar de zon nooit schijnt 
- Vrzes
- Mountainbiker
- Location: Cannondale F1 29'er 2012 / Canyon nerve al 9.9 sl 2015
Vandaag eerste rit na 5 weken inactiviteit. Met de regen van de voorbije dagen vreesde ik voor baggerwerk. Maar daar was niets van te merken. Mooie tocht met vooral het tweede deel, de bospassages. Over de organisatie niets dan lof. Vriendelijke gasten, goede bevoorrading, bikeparking en warme nette douches. Volgend jaar staat deze terug op de kalender.
Eerlijk gezegd had ik niet veel verwacht van deze toertocht. Maar inderdaad was het tweede deel van de 47 km. het leukst.
Deze toertocht heb ik toch uitgereden aan een gemiddelde snelheid van 20km/u. wat toch in mijn termen redelijk vlug was. Dit wil toch al veel zeggen over de omstandigheden...
Mooie afwisseling van asfalt, bos en baggerwerk
Deze toertocht heb ik toch uitgereden aan een gemiddelde snelheid van 20km/u. wat toch in mijn termen redelijk vlug was. Dit wil toch al veel zeggen over de omstandigheden...
Mooie afwisseling van asfalt, bos en baggerwerk
- Sidharta
- Mountainbiker
- Location: Trek 6300 2012 / Race: Specialized Roubaix Elite 2007
Super rit!!!
Vorige editie in mei had ik superbenen maar was't mijnen vrijgezellen en moest ik deze tocht in bananenpak afwerken.
Deze keer had ik echter weer superbenen voor de eerste rit van 2014, en heb ik er een lap op gegeven.
superorganisatie en vriendelijke gasten. Mooi parcours. prachtige becoorrading... wa moe ne mens meer hebben...
Tot in mei?
Vorige editie in mei had ik superbenen maar was't mijnen vrijgezellen en moest ik deze tocht in bananenpak afwerken.
Deze keer had ik echter weer superbenen voor de eerste rit van 2014, en heb ik er een lap op gegeven.
superorganisatie en vriendelijke gasten. Mooi parcours. prachtige becoorrading... wa moe ne mens meer hebben...
Tot in mei?
-
den daler
- Mountainbiker
was een ideale rit om met de zoon te rijden
alles was perfect berijdbaar op 1 zone na
de rest lag er vrij droog bij vond ik maar zal wel aan de ondergrond gelegen hebben
alles was perfect berijdbaar op 1 zone na
de rest lag er vrij droog bij vond ik maar zal wel aan de ondergrond gelegen hebben
-
moorken
- Mountainbiker
idd vandaag gevreesd voor ferme baggerwerken, maar buiten het volledig verzopen stukje veldweg iets na de bevoorrading was het verder 1 tijdrit ritje. voor de 50 gekozen maar op de bevoorrading na 20km een bordje gezien met "nog 24km", uiteindelijk leken het er toch nog 47 te zijn. Helaas was het parcours een beetje aan de saaie kant, nochtans gingen ze de zelfde kanten uit als de MTB rit van vorige week in Melle, wat toch echt een veel lastigere en mooie rit was. Kom we mogen niet klagen, we hebben alweer wat kilometers af kunnen malen en de verwachte regen is uitgebleven in de namiddag.
voor wie het allemaal nog eens wil herbeleven
heb mijn samenvatting reeds online kunnen zetten:
Youtube - Gentbrugge Heirnis VTT 4 Jan 2014:
https://www.youtube.com/watch?v=w2kqt3CudXc
voor wie het allemaal nog eens wil herbeleven
Youtube - Gentbrugge Heirnis VTT 4 Jan 2014:
https://www.youtube.com/watch?v=w2kqt3CudXc
- veeteepepeetje
- Mountainbiker
Post by veeteepepeetje »
foto's van onze heroptredende Arno nu online
op http://www.bloggen.be/unitasvrienden/ar ... ID=2430400" onclick="window.open(this.href);return false;

een kampioen komt altijd terug....
meer foto's via dezelfde link
op http://www.bloggen.be/unitasvrienden/ar ... ID=2430400" onclick="window.open(this.href);return false;
een kampioen komt altijd terug....
meer foto's via dezelfde link