vraagske:
al een paar ritten gedaan met onze 800.
Start met koers dewelke is aangemaakt/overgezet met basecamp.
Starten met koers geen probleem. na een tijdje stopt deze met de navigatie en ook geen tuut meer.
Vervolgens begint deze de 'afstand tot volgend punt' niet af te tellen maar op te tellen.
Als je vervolgens koers stopt en terug start, gaat deze weer wel. soms tot heel de koers afgewerkt, soms niet, terug stoppen en starten.
Al geprobeerd met CN en openfietsmap. zelfde.
Iemand een oplossing?
garmin edge 800 vragen
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Re: garmin edge 800 vragen
Als je de routering gebruikt, en bij de Edge 800 kan dit enkel via 'Waarheen'.Powerflor wrote:Geen idee, is compleet nieuw voor mij.
Ga het morgen eens uitzetten.
Wanneer kan je het dan wel gebruiken?
Is de Garmin Edge 800 ergens in solden?
Verschillende webshops die de Edge 800 standaard al aan ongeveer 265 euro aanbieden. Ergens nog 10% of zelfs 20% korting te krijgen met de soldenperiode?
Verschillende webshops die de Edge 800 standaard al aan ongeveer 265 euro aanbieden. Ergens nog 10% of zelfs 20% korting te krijgen met de soldenperiode?
- Joeri90
- Mountainbiker
Daar hoop ik ook op...Felipe wrote:Is de Garmin Edge 800 ergens in solden?
Aangezien dit een echt Garmin Edge 800 topic aan het worden is.. Toch nog een paar vragen.
Zou graag een Edge 800 of 810 aankopen om niet altijd te moeten zoeken achter de pijltjes en op voorhand zelf de route in te stellen die ik wil rijden.
Wat is het beste:
- Lege 800/810 kopen en gratis openstreetmap kaarten erop zetten.
- Lege 800/810 kopen en apart topo Benelux aanschaffen.
- 800/810 kopen met bijgeleverde City Navigator.
Of een mix van meerdere opties? Ben ik met een topo Benelux meer als genoeg? Of is city navigator voor bepaalde doeleinden beter als de topo?
Zou graag een Edge 800 of 810 aankopen om niet altijd te moeten zoeken achter de pijltjes en op voorhand zelf de route in te stellen die ik wil rijden.
Wat is het beste:
- Lege 800/810 kopen en gratis openstreetmap kaarten erop zetten.
- Lege 800/810 kopen en apart topo Benelux aanschaffen.
- 800/810 kopen met bijgeleverde City Navigator.
Of een mix van meerdere opties? Ben ik met een topo Benelux meer als genoeg? Of is city navigator voor bepaalde doeleinden beter als de topo?