Do 26/12/2013 Wingene :: Kerstmeeting

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mx#41
Mountainbiker

Re: Do 26/12/2013 Wingene :: Kerstmeeting

Post by mx#41 »

Toffe rit gereden hier in Wingene, voor de verandering es alleen op pad geweest!
Alles berijdbaar en veel offroad, wa wil ne mens nog meer :-D
Wat een luxe als ge maar tegen de middag inschrijft :bounce: :drunk:
Tevreden huiswaarts gekeerd met 49km op de teller :-D
eddy128
Mountainbiker

Post by eddy128 »

wat betreft de gestolen, die stond NIET in de bewakende zone die GRATIS was. sorry wij zijn niet verantwoordelijk daarvoor .het is gratis maak er dan gebruik van aub . het was een groot succes iedereen van harte bedankt de aangeslotenen, niet- aangeslotenen en profrenners het bestuur, sportvrienden wingene danken de 1718 deelnemers vandaag op onze tocht =D> =D> =D> maar wat we hebben gevonden: 3 lidkaarten van wielerbond vlaanderen de namen : Van Landuyt Jozef maldegem ,Declerck Evert aartrijke , Moulin Marc uit heule dan nog een gps gevonden + een sleutel en een slot volgend jaar zal de bevoorading anders aangepakt worden dankjewel iedereen!!!! :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
blackie
Mountainbiker

Post by blackie »

bewakte fietsstalling was voor mij ok. Als je ziet hoeveel mensen er dan geen gebruik van maken....
en als extra eventueel een klein slotje eraan is toch geen moeite hé #-o

Image
DonFre
Mountainbiker

Post by DonFre »

Nog eens ter herhaling een foto vd gestolen fiets... @eddy: er wordt toch niemand met de vinger gewezen? Hij heeft geen gebruik gemaakt vd fietsparking, maar dit wil daarom niet zeggen dat het een vrijgeleide moet zijn voor krapuul om andermans fiets te stelen!?!

Kortom, een ridley blaster 29er met 26inch carbon voorvork en custom wielen zonder renner van WTC De Putters die er mee aan het rijden is = VERDACHT!!!!

Image
windows screenshot
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

Yow,
net na de middag vertrokken,samen met Lichterveldenaere,voor een schitterende tocht!! :bounce: Het was heerlijk biken,mede door het laaghangende winterzonnetje en de weinige bikers op het parcour. Hier en daar toch een papa gespot die met het zoontje de road en offroad stroken aan het trotseren was...chapeau voor die mannekes. De bepijling was goed,bevoorading meer dan ok en de bossen heerlijk!! :bounce: Na 48 prachtige km,kwamen we aan de afspuit,die reeds voor de helft uitgeschakeld was...beetje vreemd :roll: Na een warme douche,de zaal opgezocht,om eens te proeven van "nen doper". Een biertje van 6.5gr. gebrouwen bij de buren uit Sint-Jan-Wingene naar aanleiding van een jubileum. Zo liet ik mij toch wijsmaken. De blonde was reeds uitverkocht en zo gekozen voor de bruine versie. Smaakte naar meer...en zo niet bij 1 gebleven :drunk: Ook nog iemand van een mtb-club uit Wevelgem gespot,die na zijn ribbreuk,al terug ne stevige pot bier kon vasthouden.Welcome back!! :wink: Tevreden huiswaarts getrokken,na één van de inrichters bedankt te hebben voor de organisatie. Volgend jaar graag terug...
dingo 8)
p.s. Opvallende bike die gestolen is,ik hou mijn oogjes hier in de streek goed open!! Hopelijk komt hij terug bij de eigenaar...Jaren geleden is er in Waregem zo een kl**tzakske "gestekt".Had er al 3 in z'n bestelwagen zitten en op heterdaad betrapt toen hij aan z'n 4e bezig was!! Hopelijk vatten ze deze dief ook bij z'n kraag!! Dit kan echt niet!! [-( [-X
jeepee
Mountainbiker

Post by jeepee »

Mede door het goede weer een prachtige rit gereden,samen met m'n kodo maatje !!!
tot ziens op de tweedaagse toertocht vttkemmel op 11 en 12 januarie 2014 met 5 vtt afstanden en 2 afstanden 35 en 60 km op de weg (verhard) zie http://www.vttkemmel.be" onclick="window.open(this.href);return false;
SoeteD
Mountainbiker

Post by SoeteD »

Enkele foto’s

http://www.flickr.com/photos/110949708@ ... 106718126/" onclick="window.open(this.href);return false;

:bounce: :bounce: :bounce:
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Amai. Skone foto's hé Soete. =D>
SoeteD
Mountainbiker

Post by SoeteD »

filiep72 wrote:Amai. Skone foto's hé Soete. =D>
Probeer k'ik mijn beste te doen he.
8-[ 8-[
lange Peter
Mountainbiker

Post by lange Peter »

Verschijnen er nog fotoreeksen?

Mijn foto is genomen ergens tussen de bomen in een slijkbochtje,was dit van de organisatie?
Post Reply