Die brakke A-GPS van zo'n smartphone navigeert u altijd correct? Of werk je met een extra GPS muis in uw achterzak?wildnr1 wrote:@RigolleM
Garmin is een heel goed GPS ook voor mij.
Maar, weeral, het zal alleen ook de beste zijn als ze ons ook juist laten rijden zonder het scherm, je zal maar in een snelle technische afdaling zitten waar je een paar afslagjes achtereen hebt, Bv de enduro in Malmedy. Mijne zegt vanaf 2000 m op voorhand of vanaf waar je zelf wil:
"100m turn right then turn left, turn left, turn right then turn slight left, turn slight left then turn sharp right, turn sharp right,... 20m off track goto 5" (= 5 a clock) when missed the sharp right![]()
Garmin devices hebben een dedicated GPS chip veel beter ontvangst hebben dan eender welke smartphone.
Tijdens 'veldtoertochten' hangen pijlen, hoef je geen GPS te hebbenwildnr1 wrote:Ik ben akkoord dat de Garmins goed zijn voor de vervelende veldtoertochten, dan laat ik mijn maat met zijn Garmin wel sturen en hang ik eens in't wiel.
Soit, doe zo verder met uw smartphone, blijkbaar de ideale oplossing voor U, de duizenden Garmin GPS eigenaars rijden zich allemaal te pletter volgens U!