opgepast saboteurs

Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
Action-Man
Mountainbiker

opgepast saboteurs

Post by Action-Man »

Ben deze morgen een paar rondjes gaan biken in de wachtebeekse bossen iets raars opgemerkt. De eerste ronde rij ik altijd voorzichtig of er niets in de weg ligt alles was oke wanneer ik met mijn tweede toer bezig was waren hier en daar sparren op het parkoer gedropt heb deze verwijderd en wat bleek bij de volgende twee toeren waren er weer sparren gedropt er waren wel enkele lopers en wandelaars aanwezig maar heb niet kunnen zien wie het gedaan heeft ik heb geen persoonlijk contact gehad met deze mensen (ZEKER GEEN RUZIE)Het is maar voor te zeggen wie in het vervolg op dit parcoer gaat biken eerst een verkenningsrondje maakt voor te kijken of er geen obstakels in de weg liggen zodat u voor geen onaangename verassingen komt te staan. [-X [-X [-X
nothing 's impossible
Mountainbiker

Post by nothing 's impossible »

Het antwoord:

De bunnyhop :wink:
Genius
Mountainbiker

Re: opgepast saboteurs

Post by Genius »

Action-Man wrote:Ben deze morgen een paar rondjes gaan biken in de wachtebeekse bossen iets raars opgemerkt. De eerste ronde rij ik altijd voorzichtig of er niets in de weg ligt alles was oke wanneer ik met mijn tweede toer bezig was waren hier en daar sparren op het parkoer gedropt heb deze verwijderd en wat bleek bij de volgende twee toeren waren er weer sparren gedropt er waren wel enkele lopers en wandelaars aanwezig maar heb niet kunnen zien wie het gedaan heeft ik heb geen persoonlijk contact gehad met deze mensen (ZEKER GEEN RUZIE)Het is maar voor te zeggen wie in het vervolg op dit parcoer gaat biken eerst een verkenningsrondje maakt voor te kijken of er geen obstakels in de weg liggen zodat u voor geen onaangename verassingen komt te staan. [-X [-X [-X
Ik heb het zelfde meegemaakt in Langdorp. Ik wou nog eens de xc wetsrijd daar rijden(enkele dagen na de eigenlijke westrijd), en elk rondje lag er weer een ander obstakel(opzettelijk gelegd) elke keer weer weggehaald, maar elke keer ik er voorbij kwam lag er wel weer iets anders,... raar... :-k :-s
nothing 's impossible
Mountainbiker

Post by nothing 's impossible »

Ik ken ook mtb'ers/ BMX'ers /cyclocrossers die nog wat extra obstakels (vooral boomstammetjes) voorzien op de parcours.

Je moet de schuld niet altijd in de schoenen van de wandelaars schuiven!
Action-Man
Mountainbiker

Post by Action-Man »

Ik beschuldig de wandelaars niet maar de opstakels komen er toch niet vanzelf
stresskip
Mountainbiker

Post by stresskip »

al eens gehoord van kabouters ze zijn er maar je ziet ze niet
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

waaaaaaaaaaaaaaw

ga de kleine moeten meedoen om te fietsen
kan hij zich onder weg bezig houden met kabouter plop :drunk:
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

En de teletubbies niet vergeten !!!
OH-OOOH !!
kristoffer
Mountainbiker

Post by kristoffer »

In langdorp zijn het inderdaad kabouters!! Die komen van bij kabouterland,gelegen in langdorp!!
Gertus
Mountainbiker

Post by Gertus »

Da zijn de dieren in het bos, ze zijn da beu dat gij met uwen modderbak altijd door hunne voortuin crosst :wink:
Post Reply