opgepast saboteurs
Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
- Action-Man
- Mountainbiker
opgepast saboteurs
Post by Action-Man »
Ben deze morgen een paar rondjes gaan biken in de wachtebeekse bossen iets raars opgemerkt. De eerste ronde rij ik altijd voorzichtig of er niets in de weg ligt alles was oke wanneer ik met mijn tweede toer bezig was waren hier en daar sparren op het parkoer gedropt heb deze verwijderd en wat bleek bij de volgende twee toeren waren er weer sparren gedropt er waren wel enkele lopers en wandelaars aanwezig maar heb niet kunnen zien wie het gedaan heeft ik heb geen persoonlijk contact gehad met deze mensen (ZEKER GEEN RUZIE)Het is maar voor te zeggen wie in het vervolg op dit parcoer gaat biken eerst een verkenningsrondje maakt voor te kijken of er geen obstakels in de weg liggen zodat u voor geen onaangename verassingen komt te staan.

- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Re: opgepast saboteurs
Ik heb het zelfde meegemaakt in Langdorp. Ik wou nog eens de xc wetsrijd daar rijden(enkele dagen na de eigenlijke westrijd), en elk rondje lag er weer een ander obstakel(opzettelijk gelegd) elke keer weer weggehaald, maar elke keer ik er voorbij kwam lag er wel weer iets anders,... raar...Action-Man wrote:Ben deze morgen een paar rondjes gaan biken in de wachtebeekse bossen iets raars opgemerkt. De eerste ronde rij ik altijd voorzichtig of er niets in de weg ligt alles was oke wanneer ik met mijn tweede toer bezig was waren hier en daar sparren op het parkoer gedropt heb deze verwijderd en wat bleek bij de volgende twee toeren waren er weer sparren gedropt er waren wel enkele lopers en wandelaars aanwezig maar heb niet kunnen zien wie het gedaan heeft ik heb geen persoonlijk contact gehad met deze mensen (ZEKER GEEN RUZIE)Het is maar voor te zeggen wie in het vervolg op dit parcoer gaat biken eerst een verkenningsrondje maakt voor te kijken of er geen obstakels in de weg liggen zodat u voor geen onaangename verassingen komt te staan.![]()
![]()
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Post by nothing 's impossible »
Ik ken ook mtb'ers/ BMX'ers /cyclocrossers die nog wat extra obstakels (vooral boomstammetjes) voorzien op de parcours.
Je moet de schuld niet altijd in de schoenen van de wandelaars schuiven!
Je moet de schuld niet altijd in de schoenen van de wandelaars schuiven!
- Action-Man
- Mountainbiker
- kristoffer
- Mountainbiker
Post by kristoffer »
In langdorp zijn het inderdaad kabouters!! Die komen van bij kabouterland,gelegen in langdorp!!