t'heeft de laatste tijd flink wat geregend,dus........same as last year!mx10 wrote:Weet iemand hoe de toestand van het parcour is tov van de filmkes van vorig jaar?
Ik ben nog nooit in deze regio komen fietsen, de modder op de filmkes van vorig jaar lijken mij nog mee te vallen?grts
Do 26/12/2013 Lummen :: X-mas Tocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- frits motaar
- Mountainbiker
Re: Do 26/12/2013 Lummen :: X-mas Tocht
Post by frits motaar »
Deze voormiddag een toerke op de weg gereden en hier en daar wat pijlen tegengekomen van de tocht,GeeCee wrote:Dus verwacht maar dat de pijlen hoog zullen hangen :D
hoogte voor mtb-bikers.
Ik ben zelfs de mannen tegengekomen die pijlen aan het hangen waren en ze waren allemaal nog herkenbaar
dus de mud zal morgen wel meevallen.
- ValleyCruiser
- Mountainbiker
Post by ValleyCruiser »
Toffe tocht, voldoende afwisseling met een soms vettige / zware ondergrond. Heb me de volle 46km geamuseerd.
Bedankt aan de organisatoren
Op een bepaald stuk, technisch uitdagende single track op het einde (na ongeveer 36km), stond ik plots voor een groep crossmotors, dat was effe spannend. Die reden niet stilletjes in tegengestelde richting van de tocht.
Bedankt aan de organisatoren
Op een bepaald stuk, technisch uitdagende single track op het einde (na ongeveer 36km), stond ik plots voor een groep crossmotors, dat was effe spannend. Die reden niet stilletjes in tegengestelde richting van de tocht.
Ik was bevreesd door de zware regenval van kerstdag, maar voor mij persoonlijk viel het reuze mee. Wel wat modder en blubber tegengekomen en mijne fiets een halve kilo zwaarder maar toch allemaal goed te doen. De TT zelf was duidelijk door de Basketjongens georganiseerd maar ik vond dat ze ons goed gesoigneerd hebben. Boke met spek bij de finish en een leuk parcours!!! Ik heb genoten van de voormiddag nu naar de film FC de Kampioenen...
Hebben als organisatie contact opgenomen met het ziekenhuis maar daar werd niet veel informatie vrij gegeven daar dit enkel aan naaste familie wordt gedaan. Laat ons hopen dat hij het zal redden maar het zal toch bang afwachten worden de volgende dagen.joske47 wrote:Is er nog nieuws over de mountainbiker die last kreeg van zijn hart en is afgevoerd met de ambulance?
Langs deze weg willen wij alvast de deelnemers bedanken die de eerste zorgen en reanimatie hebben toegediend alsook de hulpverlening die vrij snel ter plaatse was.
Wij hopen allemaal dat deze man er door mag komen zonder blijvend letsel, dit voorval heeft ons allen diep geraakt.
Namens de organisatie,
Eddy.
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
Hier ook geweest,kan ook niet anders want t'is "mijn speeltuin" hier,ik ben van de omgeving.
De vettigheid viel eigenlijk heel goed mee,na al die regen v/d laatste dagen.
Weer een heerlijke voormiddag gehad,met 58km op de teller.
merci aan de organisatie!
De vettigheid viel eigenlijk heel goed mee,na al die regen v/d laatste dagen.
Weer een heerlijke voormiddag gehad,met 58km op de teller.
merci aan de organisatie!
- troontrapper
- Mountainbiker
Post by troontrapper »
Ben ook daar geweest en heb me goed geamuseerd. Het was wel vettig en zwaar (45 km) maar was goed te doen. Achteraf veel kuiswerk aan de fiets, maar dat hoort er bij. Mooi parcour en dank aan de organisatie.