zalig kerstfeest!!!! Teveel apero of slecht gegeten mss???lowie wrote:Ardennen : het gaat er omhoog en naar benedennandino wrote:eerste maal in de ardennen en eerste keer wedstrijd wat mag ik daar eigenlijk verwachten???
wedstrijd : ge staat met andere bikers achter een meet en na een schot of zoiets moogt ge starten
![]()
![]()
![]()
misschien gewoon eerst eens deelnemen aan één van die 101 prachtige organisaties in de Ardennen op een "lager" niveau
(sorry boy, ik kon het niet laten)
Roc D'Ardenne (Houffalize) - 2-4 mei 2014
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- nandino
- Mountainbiker
Re: Roc D'Ardenne (Houffalize) - 2-4 mei 2014
- nandino
- Mountainbiker
de gewone toertochten hier in west vlaanderen, vlaamse ardennen en een paar keer terrils in noord frankrijk. en dat rap starten dat kan ik niet ook niet in toertochten ben nen dieselG-m@n. wrote:het zal er aan liggen wat je gewoon zijt van rijden..... als het u eerste wedstrijd daar is rij je je waarschijnlijk veel te vroeg u licht uit en valt het tegennandino wrote:mij hier ook ingeschreven maar voor de 5O km. eerste maal in de ardennen en eerste keer wedstrijd wat mag ik daar eigenlijk verwachten???
-
Japie carbon
- Mountainbiker
Post by Japie carbon »
een Ardenne marathon is echt wel wat anders dan een TT die jij noemt. EN dan bedoel ik ook echt een wereld van verschil!
Nu ook niet overdrijven hé, deze Ardennen marathon is niet te vergelijken met Lowie's Ardennen marathon. Met wat TT ervaring rij je de 50km probleemloos uit..., bij den Lowie gaat ge wellicht meerdere malen sterrekes zienJapie carbon wrote:een Ardenne marathon is echt wel wat anders dan een TT die jij noemt. EN dan bedoel ik ook echt een wereld van verschil!
- G-m@n.
- Mountainbiker
ga van ervoor eens daar een TT rijden, dan weet je al veel
kanten van Luik zijn er genoeg vanaf maart.
Ik heb me ook ingeschreven, ga de marathon als TT rijden, op m'n eigen tempo.
Klassement boeit me niet.
Ik hoop dat het voorjaar er wat beter uit zal zien dan da van 2013.
Klassement boeit me niet.
Ik hoop dat het voorjaar er wat beter uit zal zien dan da van 2013.
dát bedoelde ik dusG-m@n. wrote:ga van ervoor eens daar een TT rijden, dan weet je al veel![]()
@ Nandino : overigens ook mijn kerstwensen, en na 2 blonde Val Dieux en 1 Omer weet ik best nog wat ik hier neerpen hoor
- nandino
- Mountainbiker
Zijn we ook van plan hé. Trouwens mijn vaste vork al ingeruild voor een verende vork
- steviejanneke
- Mountainbiker
Post by steviejanneke »
Japie carbon wrote:een Ardenne marathon is echt wel wat anders dan een TT die jij noemt. EN dan bedoel ik ook echt een wereld van verschil!
is deze dan zoveel specialer dan de houffamarathon ??? deze met clubgenoot gereden en de rit met vingers in de neus gereden (clubgenoot is niet de rapste dus ik kon relaxen)
ik rij hetzelde zoals de persoon hierboven vlaamse ardennen West Vlaanderen en de franse Terrils... wel merk ik dat ik weinig word ingehaald en zelf veel groepjes oversteek... (geregeld trainen en goed materiaal kom je al ver
Houffamarathon is vooral baan en is één van de minder zware marathons van de Ardenne , de organisatie van de hot en de Chouffe marathon is totaal anders deze organisaties halen veel meer uit de streek het zal dus van de organisatie vanaf hangen ( ook al kan dit nog helemaal niet tippen aan de rdhf, met dank aan lowie )steviejanneke wrote:Japie carbon wrote:een Ardenne marathon is echt wel wat anders dan een TT die jij noemt. EN dan bedoel ik ook echt een wereld van verschil!
is deze dan zoveel specialer dan de houffamarathon ??? deze met clubgenoot gereden en de rit met vingers in de neus gereden (clubgenoot is niet de rapste dus ik kon relaxen)
ik rij hetzelde zoals de persoon hierboven vlaamse ardennen West Vlaanderen en de franse Terrils... wel merk ik dat ik weinig word ingehaald en zelf veel groepjes oversteek... (geregeld trainen en goed materiaal kom je al ver)
Blijkbaar zou de Hot marathon doorgaan op 27-04, dus ga wss deze rijden ipv Roc D'Ardenne...