Zo 22/12/2013 Knokke-Heist (Westkapelle) :: Wacky Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Kurtje73
Mountainbiker

Re: Zo 22/12/2013 Knokke-Heist (Westkapelle) :: Wacky Toerto

Post by Kurtje73 »

Al enkele weken keek ik uit naar deze tocht vanuit Knokke Heist. Een familieweekendje in Cadzand Bad zou ik combineren met mijn eerste TT aan zee, zij het geen strandrace. Toen ik afgelopen donderdagochtend plots een pijnscheut voelde in de onderrug, wist ik echter hoe laat het was. Een bezoek aan de osteopaat op vrijdag kon er niks aan veranderen. Zondagochtend kon ik met pijn in het fietshart een aantal bikers in Cadzand zien voorbijrijden. Die pijn werd toch wat minder toen ik dezelfde bikers wat later vanuit de auto de weerelementen zag trotseren op de terugweg naar Knokke Heist. Alle respect voor hen die in de open polders de strijd met de wind zijn aangegaan.
Ik hoop er volgend jaar een keertje bij te zijn. Mocht iemand een gps track hebben, altijd welkom, al is die misschien niet echt bruikbaar met privé stukken in het traject.
Maar nogmaals respect voor de dappere trappers en hopelijk tot volgend jaar.
Tiry
Mountainbiker

Post by Tiry »

om 5.15 vertrokken vanuit het gentse en met wind mee/zij aangekomen in Westkapelle...
even in sluis gezocht om op het parcours te raken wat helaas niet gelukt is
doch op 5 km op het eind gevonden :D

de fiets hebben we in de gratis Verwarmde fietsenstalling gezet (ja die 3 cannondale's :-D )
ons pistole'ke opgegeten ipv de soep (waarvoor dank) en begonnen aan de tocht.

na de grote vijver (wat al redelijk zwaar was voor de beginners denk ik) aangekomen aan een mooi bosje... helaas veel volk en veel op onthoud.

dan wacht je even om tragere voorgangers tijd te geven om boven te raken omdat je zeker bent dat je zelf boven raakt maar zonder problemen moeten er 2 betweters terwijl we wachten ons voorbijkomen... met als gevolg dat die "Dutsen" ( sry vr men taalgebruik) niet boven raakten. zo diep in het rood gingen en nog slechter vooruit gingen. man man... na de bevoorrading de baggerstrook genomen en tot in cadzand het parcours gevolgd..

het moet niet altijd hetzelfde parcours zijn en gezegd en gezwegen, waar je ook komt, wacky's zie je overal... en dat mag ook gezegd worden!

een mooie en puike organisatie lang geleden dat ik nog zo crocky thuis gekomen ben met 143km op de teller! maar wat een gevecht met de wind!

MTB Gent Was toch ook aanwezig! :-D mooie training!
betonboerke
Mountainbiker

Post by betonboerke »

whaleshark wrote:o 23/12/2012 Knokke-Heist (westkapelle) :: Wacky Toertocht
We komen zeker eens af regen of geen regen Altijd mooi ritje daar t,is te hopen dat niet begint te sneeuwen lijk vorig jaar
tot dan met Pimke en Betonboerke

Dit schreef Old Walker vorig jaar... Altijd mooi ritje daar...?
Er staan 3 negatieve reacties over de rit van dit jaar, nl. Old Walker, zijn zoon Pimke en z'n vriend betonboerke.
!! We hebben onze mening geschreven en als niemand "kritiek" kan verdragen ... [-X Weet uit eigen ervaring dat het inrichten van zo'n tocht niet voor de poes is. Voor mij is het "case closed" =; !! See you :bounce:
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

Geen ruzie maken jongens...
Iedereen heeft recht op zijn mening, das trouwens de essentie van een forum.
Wij nemen de kritiek ter harte en passen aan waar mogelijk!

Tot volgende keer :-D
Fitzy
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel SE, Cannondale scalpel si, Giant Anthem Pro

Post by Fitzy »

Wij ga wel leren van kritiek dat is geen probleem. Dat de mensen niet content waren das jammer, maar ; you cant please all of the people, all of the time.
Ik vind somme punten van de kritiek wel juiste, en wij ga overspreken.

Maar een iets is een feit..............IK ( WIJ ) BEN SUPER TROTS OP ONS TT.

HAPPY CHRISTMAS ONE AND ALL.
massiboy
Mountainbiker

Post by massiboy »

prachtige zware rit perfecte bev. voor wie het te zwaar was er was genoeg alternatief mogelijk veel werk ingestoken van de wacky's dank en tot een een volgende

ps. waar zijn de foto's te vinden

prettige eindejaarsfeesten =D> =D> =D>
Fitzy
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel SE, Cannondale scalpel si, Giant Anthem Pro

Post by Fitzy »

massiboy wrote:prachtige zware rit perfecte bev. voor wie het te zwaar was er was genoeg alternatief mogelijk veel werk ingestoken van de wacky's dank en tot een een volgende

ps. waar zijn de foto's te vinden

prettige eindejaarsfeesten =D> =D> =D>
Er zijn fotos op Facebook, van Francis Reylandt, of op onze FB pagina !.
Thx
johnydj
Mountainbiker

Post by johnydj »

Die de persoon die aan het filmen was in het bos , word dit online gesmeten ?? 8)
Vandaag ook een rit gaan doen , het was gelijk een "walk in the park "vergeleken met zondag :-D
Chemical Pete
Mountainbiker

Post by Chemical Pete »

johnydj wrote:Die de persoon die aan het filmen was in het bos , word dit online gesmeten ?? 8)
Vandaag ook een rit gaan doen , het was gelijk een "walk in the park "vergeleken met zondag :-D
We gaan dit volgend jaar gebruiken om wat reclame te maken voor onze TT. Beelden zeggen soms meer dan woorden nietwaar... Als het af is ga ik het hier plaatsen maar het zal wel niet voor onmiddellijk zijn. :-"

Die "walk in the park" is een gevolg van de goeie Wacky training hé... :lol: Nog eens bedankt om te komen!
Dimi73
Mountainbiker

Post by Dimi73 »

wacky wat is jullie facebookpagina want ik kan het helemaal niet vinden?
Post Reply