Zo 22/12/2013 De Haan :: 9e Sylvester VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Re: Zo 22/12/2013 De Haan :: 9e Sylvester VTT

Post by spiermassa »

follow wrote:een goed slot zeg je , en hoelang duurt da tegen dit open is nie lang zulle :( :( :(

inderdaad ,mo kdenk da da wel een beetje opvalt tussen al tvolk als der ene me ne tange rondloopt of aan sloten prutst,alhoewel ik gisteren ook na enkele keizer karels geprutst heb aan mijn slot.ja inderdaad een bewaakte is pluspunt mo ook geen 100% garantie.
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

spiermassa wrote:
follow wrote:een goed slot zeg je , en hoelang duurt da tegen dit open is nie lang zulle :( :( :(

inderdaad ,mo kdenk da da wel een beetje opvalt tussen al tvolk als der ene me ne tange rondloopt of aan sloten prutst,alhoewel ik gisteren ook na enkele keizer karels geprutst heb aan mijn slot.ja inderdaad een bewaakte is pluspunt mo ook geen 100% garantie.

Dit zijn nog twee ideetje anders
http://bike-lock.ready-online.com/bicycle-lock_nl.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mtb-led.nl/shop/beschrijving ... 51&path=17" onclick="window.open(this.href);return false;
PETER14
Mountainbiker

Post by PETER14 »

Hier mij ook super geamuseerd net zoals vorig jaar, vorig jaar iets meer fun in de duinen, bij de keuze stukken en een bis nr stuk in oostende.
De super moto's deden goed hun werk in zuivere zand passages en dan niet op de vettige stukken. Een semi slick had beter geweest, één keer serieus tegen de vlakte gegaan, bij het indraaien op een vettig stukje, vorig jaar zat dat stuk daar niet in geloof ik, net zoals die bultjes naast die camping ook niet?

De Haan tot volgend jaar op andere banden! =D> :bounce:
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

Ik was er nu dit jaar niet, maar als ik het hier lees, is het iets minder geweest qua offroad stukken? Is het normaal volgend jaar terug zoals vorig jaar, of zijn er moeilijkheden omtrent het bouwen van het parcours?
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

BerggeitCasualFietser wrote:Ik was er nu dit jaar niet, maar als ik het hier lees, is het iets minder geweest qua offroad stukken? Is het normaal volgend jaar terug zoals vorig jaar, of zijn er moeilijkheden omtrent het bouwen van het parcours?

der bleef nog genoeg over om dit ne toprit te noemen
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

spiermassa wrote:
BerggeitCasualFietser wrote:Ik was er nu dit jaar niet, maar als ik het hier lees, is het iets minder geweest qua offroad stukken? Is het normaal volgend jaar terug zoals vorig jaar, of zijn er moeilijkheden omtrent het bouwen van het parcours?

der bleef nog genoeg over om dit ne toprit te noemen
jep maar ik heb die van vorig jaar gehad he, dus verwend :lol:
plummecrosser
Mountainbiker

Post by plummecrosser »

met zeven plummestampers een mooie voormiddag beleefd, het was weer dik in orde, wel weer door mijn voorraad van PowerLinks, iemand geholpen, dan een van ons met een gebroken ketting en iets verder een platte band, met twee van ons deze tocht gereden met strandbanden het was op bepaalde plaatsen een kunst om recht te blijven maar het proberen waard met deze banden te rijden en zoals ze zeggen door het zand rijden is een kunst, je hebt het of je hebt het niet er was er een met zijn gewone banden en deze kan het, bedankt voor deze mooie tocht en tot volgend jaar
yakari
Mountainbiker

Post by yakari »

Met mijn vaste mtbmoat van WTC Oostkamp zoals beloofd na alle positieve te horen tijdens onze rit naar De Haan afgezakt en ons super geamuseerd, ik wist niet dat je aan de zee z'n schone rit kon rijden, vroeger een paar keer geprobeerd en serieus misvaren, deze rit is ZEKER voor herhaling vatbaar, =D> Een super voormiddag gehad en dus zeker tot volgend jaar.
Rit: ***
A'pres: ***
Douche : ***
Bevoorrading:***
Afspuiting:***

Doe zo verder mannen, zeker een toprit in Westvlaanderen,
Zelfs een echt duinekeuntje gezien en voorbijgereden,
prachtig om naar te kijken :lol:
Mvg, Yakari
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

fotos online: http://www.mtb-you.be/default.asp?contentid=422" onclick="window.open(this.href);return false;

oja, de rit was super =D>
ben telkens in mn sas als ik zand en single tracks tegenkom in 1 rit
2x geflitst door mtb-you :oops:
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

Uiteindelijk viel Filiep 72 wel te overhalen om deze tocht te rijden.

De jarige Spiermassa beloofde hem tijdens de ravito een eigengemaakte cocktail te serveren. Een Chouffe met Ricard.
Superfan zou hem frieten bakken.
QM ging Goodyear-gewijs een breed bandenspoor trekken op de meest zanderige stroken.
Motorbiker zou ze, net als een echte Opi-jopie kussen.
Traxer duwde hem -zomaar- een I-pad in de handen.
Blackie danste de horlepiep voor hem.
De rest van zijn maten regelden de meest sensueel geklede playboy-bunnies on earth die hem op de lastigste plaatsen naar boven gingen duwen.

Alles werd contractueel vastgelegd.
Eerder wilde hij niet vertrekken.

Een fitness-ruimte, vlak voor de inschrijvingsruimte, met daarin een vijftal knappe zeenimfen was de oorzaak van zijn twijfelen.

De rit ?
Was top !!!
Post Reply