SoeteD wrote:filmpje in 720![]()
![]()
" onclick="window.open(this.href);return false;
Nice sounds...
SoeteD wrote:filmpje in 720![]()
![]()
Post by Slazwierder »
Post by fredericdavid »
+1, don't ask why.Slazwierder wrote:En hier mijn filmke:
Goed geamuseerd, maar vorig jaar toch nog dat ietsje meer ...
Merci voor de tips :) Had ze nog rap kunnen bekijken voor ik vertrok. Tegelijk ook met iemand zitten overleggen wat het best zou zijn (gezien hij regelmatiger over zand rijdt dan ik) en vertrokken met 2,5 in beiden. Onderweg toch wat bijgepompt naar 3, voor mijn eigen gevoel. Ik heb het zonder lekke banden overleeft dus het was meer dan geslaagd en redelijk wat man ingehaald :p. Enkel bij de afdaling van de grote duin na 12km even stevig in het zand gebeten en voor de rest 1 keer erin geslaagd om door te rijden bij de 2de zandstrook door het mul zand.matthiasdujardin wrote:Bresciani wrote:Al naargelang hoeveel je weegt moet je met uw druk spelen, ik weeg bvb een 85kg, met schoenen, helm, Camelbak met 2l drinken en een hoop bikemateriaal erin. En zal zondag starten met 1,8bar vooraan en 2bar achteraan.arneken wrote:Voor de 1ste keer in mijn leven op zand. Enige tips naar bandendruk toe? (want toerist als ik ben, heb ik maar 1 band om er op te leggen.)
In 't zand spelen, eerste keer, niks van aantrekken, komt helemaal goed. Licht sturen en druk naar vanachter verleggen.
Das waar vooral geen 4 bar op steken want je hebt zo van die kiekens en dan kunnen ze niet mee
Post by jodelaietie »
Post by spiermassa »
Post by spiermassa »
SoeteD wrote:disc wrote:SoeteD wrote:kleine fotoreeks van den Gopro.
http://www.flickr.com/photos/110949708@ ... 917968903/" onclick="window.open(this.href);return false;
![]()
Mooie foto's. Zelf ook amateur fotograaf.
Met welk toestel zijn deze genomen en waar is uw toestel gemonteerd?
Met ne gopro hero 3+. kheb een beugel juist naast mij achterste schijfrem hangen, en 1 op mijn stuurstang.
Hij staat ingesteld dat hij iedere minuut een foto trekt tijdens het filmen.
Veel foto’s zijn onbruikbaar maar der zitten altijd wel een paar schone tussen.
filmpje kom subiet op you tube, jammer dat er dan wel veel van de kwaliteit verloren gaat.
![]()
spiermassa wrote:miljar den filip en nog en sjieke heeft ier alles verklapt,mo inderdaad dit was voor mij ne prachtige voormiddag voo mijne verjaardag.......zeker 50keer gecelificiteerd geweest.echter met mijn conditie de gewone toer uitgereden.en voo saai te doen inderdaad het westvlaams idee van ge moogt ier nie rijden was er ook aanwezig.En kwam de zaal binnen en kzag op groot scherm mijn rijkunsten van vorig jaar........no problem der komt nieuw materiaal van dit jaar.inderdaad e goe veloslot lost veel op.....mo hoe sluit ik mijn schoenen?wat mij ook opviel is dak op tstrand lijk stilstond ,gevlamd da daar werd en bij de technische stroken stonden der daar dan veel te sukkelen of af te snijden,moja elk zijn ding zeker.