Verlichting voor nachttochten

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
nothing 's impossible
Mountainbiker

Re: Verlichting voor nachttochten

Post by nothing 's impossible »

Net een probleem met mijn lupine piko bemerkt: ik heb een vals contact met één van de batterijen op 1 van de lampen!
Met de andere batterij geen probleem.

Zou niet mogen voor die prijs :roll:
jvdk151
Mountainbiker

Post by jvdk151 »

Ik heb zonet een Hope vision 1 aangeschaft. Iemand ervaring mee?

Had hiervoor een Ixon van busche & müller maar die blijkt niet zo waterbestendig te zijn als gedacht. Ik doe niet echt aan nachttochten in het veld maar rij wel regelmatig in het donker.
nothing 's impossible
Mountainbiker

Post by nothing 's impossible »

De hope lampjes zijn goed!

Bij mijn lupine ga ik er die connector vantussen bonjouren en er een verlengkabel aanhangen :-? Dan is het ook opgelost!
jvdk151
Mountainbiker

Post by jvdk151 »

Heb vorige week vastgesteld dat de batterijhouder reeds scheurtjes vertoond. Volgens Barracuda valt dat niet onder de garantie. Een beetje teleurgesteld, we zien wel :(
gbv
Mountainbiker

Post by gbv »

Heb mij nog een lampje besteld in het verre oosten. Het is bijna thuis (ligt nog in brussel) en voorzien van een extra batterijpack. Geopteerd voor een 8400mAh. Zou afhankelijk van lampkeuze op volle petrol 3 tot 5,5 uur moeten meegaan. Ideaal dus voor de lange avondritten begin volgend jaar. Het lampje is een helmlamp met dubbele emitter en zou moeten goed zijn voor 2000lm. Ben benieuwd... meer info later.
Post Reply