volledig met eenspimke wrote:dit is zeker geen superrit het koningsbos is goed de rest trekt op niets sorry ook nie veel mogelijkheden daar denk ik en blonde leffe in een bekertje da is maar een flauwe bedoening flesje cola 2.5 spijtig zijn nogtans toffegasten die wackys maar des mijn mening toch veel werk in gestoken gr veel succes verder
Zo 22/12/2013 Knokke-Heist (Westkapelle) :: Wacky Toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
old walker
- Mountainbiker
Re: Zo 22/12/2013 Knokke-Heist (Westkapelle) :: Wacky Toerto
Post by old walker »
Super ingerichte vtt gereden , die wackymannen kunnen er iets van
Hij was pittig heel pittig , maar o zo leuk
Heb er eigenlijk niks op aan te merken ,
Het stuk bos in het begin was fenomenaal goed
En ook op de vettige dijken was het lekker slieren glijden en vooral stampen en trekken
( er was daar ook iemand aan het filmen in het bos , bij een afdaling , er was ook een fotograaf ,
Komt de film en foto's op het net ?? )
Op welke vtt kan men zeggen dat je meer off-road gereden hebt dan baan
Hij was pittig heel pittig , maar o zo leuk
Heb er eigenlijk niks op aan te merken ,
Het stuk bos in het begin was fenomenaal goed
En ook op de vettige dijken was het lekker slieren glijden en vooral stampen en trekken
( er was daar ook iemand aan het filmen in het bos , bij een afdaling , er was ook een fotograaf ,
Komt de film en foto's op het net ?? )
Op welke vtt kan men zeggen dat je meer off-road gereden hebt dan baan
- betonboerke
- Mountainbiker
Post by betonboerke »
pimke wrote:dit is zeker geen superrit het koningsbos is goed de rest trekt op niets sorry ook nie veel mogelijkheden daar denk ik en blonde leffe in een bekertje da is maar een flauwe bedoening flesje cola 2.5 spijtig zijn nogtans toffegasten die wackys maar des mijn mening toch veel werk in gestoken gr veel succes verder
Inderdaad €2,5 voor nen Leffe in een plastieken beker , da kan echt niet !!
Ik heb vanmorgen de rit 60km meegereden dat koninginnebos was super verder was het voor mij een mooie toer maar ozo zwaar mede door de zware wind en de verse regen.
De bevoorrading was telkens zeer in orde,bedankt aan alle medewerkers die er stonden en dit voor een 3.5euro
De bevoorrading was telkens zeer in orde,bedankt aan alle medewerkers die er stonden en dit voor een 3.5euro
-
bike mania
- Mountainbiker
Post by bike mania »
Net zoals vorige jaren een super tocht gereden. Goed idee om het bos aan het begin van de tocht te leggen. Het bos was trouwens echt MEGA. De dijken waren lastig en vettig maar toen Filip Meirhaeghe (in Wacky tenue?) me voorbij stak had die daar precies vééél minder last van dan ik
Weinig aantrekken van de negatieve commentaren jongens! De mensen die ik heb gesproken waren vol lof. Super vriendelijke mannen die Wackies, bewaakte fietsparking, perfecte uitpijling, mega bevoorrading, goede afspuitstand, super douches,... Je ziet dat hier erg veel werk is ingestoken.

Weinig aantrekken van de negatieve commentaren jongens! De mensen die ik heb gesproken waren vol lof. Super vriendelijke mannen die Wackies, bewaakte fietsparking, perfecte uitpijling, mega bevoorrading, goede afspuitstand, super douches,... Je ziet dat hier erg veel werk is ingestoken.
Last edited by bike mania on Sun 22 Dec 2013 19:12, edited 2 times in total.
-
bike mania
- Mountainbiker
Post by bike mania »
Kort door de bocht!old walker wrote:Volgend jaar ga ik naar De Haan zeker weten![]()
![]()
![]()
Vandaag de 51km gereden het bos was goed (denk voor beginners die de kleine toer doen toch wel wat extreem) na de eerste bevoorrading werd de tocht minder interessant vanaf de 2de bevoorrading begon de wind zwaar door te wegen
. Denk ook daardoor de negatieve reacties. Ik vond de afspuitstand ondermaats te weinig slangen en te weinig druk. Positief ik had een doucheruimte voor mij helemaal alleen 
- SafariChris
- Mountainbiker
Post by SafariChris »
Zeer mooie rit gereden. Jullie troef, Koningsbos, werd dit jaar optimaal uitgespeeld. Symathieke Wacky's op de superuitgeruste bevoorradingen. Zwaar stoempen door modder en vechten tegen de wind, was bekaf op het einde. Nog een mini-Leffe en naar huis.
Bedankt Wacky Racers, goed gedaan!!
Bedankt Wacky Racers, goed gedaan!!
-
freddy zeeland
- Mountainbiker
Post by freddy zeeland »
De 60km afgebold ,prima organisatie vooral bos is super voor mij vond ik de voorlaatste strook er een beetje over,te vettig goed omje matriaal naar de kl... te rijden bedankt wackys
- betonboerke
- Mountainbiker
Post by betonboerke »
bike mania wrote:Kort door de bocht!old walker wrote:Volgend jaar ga ik naar De Haan zeker weten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk iedere tocht heeft zijn " charmes", en ze hebben er veel werk in gestoken, super gasten