Zo 22/12/2013 Knokke-Heist (Westkapelle) :: Wacky Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
G-love
Mountainbiker

Re: Zo 22/12/2013 Knokke-Heist (Westkapelle) :: Wacky Toerto

Post by G-love »

Gisteren nog eens het bos gedaan en het ligt er super bij, de passage is er eentje om duimen en vingers af te likken!

Mocht het aan mij liggen ik rij 10x hetbos als toertocht :-D :-D :-D
Chemical Pete
Mountainbiker

Post by Chemical Pete »

Vandaag gans de dag met een man of dertig in de weer geweest. Sportzaal in orde gezet, parcours uitgepijld, volledige tour gecontroleerd, soep op smaak gebracht, tapkraan dubbel getest...

De Wackieeeeeeeeeeeeeees zijn er klaar voor...

En, als de hemel betrokken is, moet het goede humeur de zon vervangen. De Wacky TT brengt dit morgen in orde!!! (o) (o) (o) (o) (o) (o)

=D> =D> !!! Tot morgen !!! =D> =D>

Image
Topbiker
Mountainbiker

Post by Topbiker »

Chemical Pete wrote:Vandaag gans de dag met een man of dertig in de weer geweest. Sportzaal in orde gezet, parcours uitgepijld, volledige tour gecontroleerd, soep op smaak gebracht, tapkraan dubbel getest...

De Wackieeeeeeeeeeeeeees zijn er klaar voor...

En, als de hemel betrokken is, moet het goede humeur de zon vervangen. De Wacky TT brengt dit morgen in orde!!! (o) (o) (o) (o) (o) (o)

=D> =D> !!! Tot morgen !!! =D> =D>

Image
Hey Wackies,

Veel succes morgen, bij ons staat ook alles klaar, toch altijd spannend. En volgend jaar rijden we zeker jullie VTT!

Ives (Voorzitter WTC Zeevogels De Haan)
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Deze morgen (eigenlijk vannacht al) ziek geworden. Jammer .... heel erg jammer. Ik keek hier al een tijdje naar uit.
whaleshark
Mountainbiker
Location: ALu Cannondale F29, Carbon Vacorse, Stalen Ragley Big Wig en een oude alu fully Testarossem

Post by whaleshark »

[quote="Chemical Pete"]Vandaag gans de dag met een man of dertig in de weer geweest. Sportzaal in orde gezet, parcours uitgepijld, volledige tour gecontroleerd, soep op smaak gebracht, tapkraan dubbel getest...

Die tapkraan dubbel testen zal wel plezant geweest zijn zeker.... ;-)
Toen ik vanmorgen naar m'n werk (jammer dat ik alleen op dinsdag congé heb) reed zag ik al MTB'ers uit een wei komen, niet ver van Jean Boudin... waarna ze even verder het bos indoken... ik stik jaloers natuurlijk. 't Zal een super toertocht geweest zijn.

Grtz
berendrieske
Mountainbiker

Post by berendrieske »

Bos was super maar o zo zwaar. Eigenlijk de eerste maal dat ik bij mezelf dacht van ow shit, hier ben ik op dit moment nog niet klaar voor. Denk eens na om een opsplitsing te maken tussen easy en hard. Keuze om eerst het bos te doen is logisch maar lijkt me beter om het op te splitsen in 2 waardoor er een mogelijkheid is om op adem te komen.

Ook de rest van de tocht was mede door de wind heftig.

Doe zo voort!
plattetube35
Mountainbiker

Post by plattetube35 »

het was een super rit ! knap georganiseerd iedereen vriendelijk alleen super zwaaar :) en veel materiaal pech volgens ik heb gezien maar echt mooie toer !

grtz michael baillieu
wheelsonfire
Mountainbiker

Post by wheelsonfire »

De 48 gereden , maar in totaal 52 gereden.
Super nice , super zwaar, 2 goede bevooraadingen , pijltjes zeer duidelijk!
Wel lang moeten wachten aan spuitstand maar daar knn jullie natuurlijk niet aan doen.
Ben blij dat we voor knokke gekozen hebben ipv de haan.
Volgend jaar zeker terug met de mud bikers!
old walker
Mountainbiker

Post by old walker »

Volgend jaar ga ik naar De Haan zeker weten [-( [-( [-( [-(
pimke
Mountainbiker

Post by pimke »

dit is zeker geen superrit het koningsbos is goed de rest trekt op niets sorry ook nie veel mogelijkheden daar denk ik en blonde leffe in een bekertje da is maar een flauwe bedoening flesje cola 2.5 spijtig zijn nogtans toffegasten die wackys maar des mijn mening toch veel werk in gestoken gr veel succes verder
Post Reply