Ik ben van plan om deze te rijden volgend jaar. Al heel wat goeds gelezen en gehoord over dit evenement in Polen.
Zijn er nog mensen ?
Wil mij inschrijven maar ''registration'' wordt telkens uitgesteld. Nu terug tot 20 december.
Sudety MTB Challenge 2014
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Re: Sudety MTB Challenge 2014
ik ga deze normaal ook rijden in 2014.
http://www.TimeTime.info" onclick="window.open(this.href);return false;
op hun FB pagina staat dat deze zou moeten werken na een technisch defect.
http://www.TimeTime.info" onclick="window.open(this.href);return false;
op hun FB pagina staat dat deze zou moeten werken na een technisch defect.
- bramaldinho
- Mountainbiker
- bramaldinho
- Mountainbiker
Post by bramaldinho »
Ik heb hem nog nooit gereden en het is eigenlijk mijn eerste meerdaagse. Ik heb niet het arrangement met de hotels genomen, enkel het arrangement met eten. Mijn schoonvader woont daar intussen al een kleine 15 jaar in de buurt, dus ik ga sowieso met mijn vriendin en kinderen naar ginder voor een langere periode. We hebben ook de luxe om in die periode een kleine camper ter beschikking te hebben. Dus ik denk dat ik deels in de camper zal slapen en mss de laatste etappes in de slaapzalen/tenten ...
Ingeschreven!
Ik spreek ter plaatse af met vrienden die voorafgaand al op reis zijn.
Als er iemand vervoerskosten wil delen vanuit België en samen tot daar wil afreizen, pm plz!
Ciaoo
Ik spreek ter plaatse af met vrienden die voorafgaand al op reis zijn.
Als er iemand vervoerskosten wil delen vanuit België en samen tot daar wil afreizen, pm plz!
Ciaoo
- Rode Kogel
- Mountainbiker
Post by Rode Kogel »
Rijden jullie met de auto? Is het mogelijk om met het vliegtuig er te geraken - transport naar startpunt en terug naar vliegveld?
- bramaldinho
- Mountainbiker
Post by bramaldinho »
de dichtste luchthaven is die van Wroclaw. Dat is ongeveer twee uur rijden tot aan de start ...