Transvesubienne
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- berggeitje1
- Mountainbiker
Re: Transvesubienne
Post by berggeitje1 »
http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&q=& ... YvgaNdcZvw" onclick="window.open(this.href);return false;
-
pieterp
- Mountainbiker
- Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up
Voor 2014 staat deze op mijn to do lijstje na de faling in 2011, deze mytische race moet een keer op mijn palmares 
Ik ga me fysiek nog eens goed voorbereiden en het fietske is deze keer beter geschikt ook (fully met dropper post ipv hardtail).
Ik ga me fysiek nog eens goed voorbereiden en het fietske is deze keer beter geschikt ook (fully met dropper post ipv hardtail).
-
pieterp
- Mountainbiker
- Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up
Ik heb nog geen bevestigde datum gevonden, mijn vermoeden is 17-18 mei 2014.
-
pieterp
- Mountainbiker
De datum is bevestigd: 31 mei en 1 juni 2014.
Valt samen met de Chemins Du Soleil en daar gaat mijn voorkeur toch naar uit (ben al ingeschreven).
Valt samen met de Chemins Du Soleil en daar gaat mijn voorkeur toch naar uit (ben al ingeschreven).
- Jeanke6
- Mountainbiker
- Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5
Podium vorig jaar:
1 SENI (1) 66 CHENEVIER Alexis PER TEAM SCOTT 6h29:05.0
2 SENI (2) 13 PLANTET Pierre Geoffroy PER BTWIN/EQUIPE VELO OBERLAND BTWIN 6h30:57.3 1:52.3
3 PRIO (1) 1 SAUSER Christoph PER SPECIALIZED S RACING SPECIALIZED 6h32:31.5 3:26.5
4 SENI (3) 16 BETREMIEUX Freddy PER SUNTOUR SANTACRUZ 6h32:33.3 3:28.3
5 PRIO (2) 2 FRECH Frederic PER SCOTT MB RACE SCOTT 6h33:21.7 4:16.7
Ik denk dat TV 'iets' technischer zal zijn dan RDHF aan de tijden van de toppers te zien
RDHF is ook niet echt technisch te noemen he. Eén van de leukere Belgische marathons, daar niet van maar zolang je met een hardtail en zonder dropper uit de voeten kom je niet in de buurt van de TV denk ik.
Denk ik, want heb hem zelf nog niet gereden. Daar komt volgend jaar verandering in. Dit wordt ook meteen de eerste marathon waar ik m'n Niner thuis laat en m'n GT Force van stal haal
1 SENI (1) 66 CHENEVIER Alexis PER TEAM SCOTT 6h29:05.0
2 SENI (2) 13 PLANTET Pierre Geoffroy PER BTWIN/EQUIPE VELO OBERLAND BTWIN 6h30:57.3 1:52.3
3 PRIO (1) 1 SAUSER Christoph PER SPECIALIZED S RACING SPECIALIZED 6h32:31.5 3:26.5
4 SENI (3) 16 BETREMIEUX Freddy PER SUNTOUR SANTACRUZ 6h32:33.3 3:28.3
5 PRIO (2) 2 FRECH Frederic PER SCOTT MB RACE SCOTT 6h33:21.7 4:16.7
Ik denk dat TV 'iets' technischer zal zijn dan RDHF aan de tijden van de toppers te zien
RDHF is ook niet echt technisch te noemen he. Eén van de leukere Belgische marathons, daar niet van maar zolang je met een hardtail en zonder dropper uit de voeten kom je niet in de buurt van de TV denk ik.
Denk ik, want heb hem zelf nog niet gereden. Daar komt volgend jaar verandering in. Dit wordt ook meteen de eerste marathon waar ik m'n Niner thuis laat en m'n GT Force van stal haal
Ik heb ze wel beiden gereden (het parcours tenminste).Jeanke6 wrote: Ik denk dat TV 'iets' technischer zal zijn dan RDHF aan de tijden van de toppers te zien
Denk ik, want heb hem zelf nog niet gereden.
En je hebt gelijk : de RDHF verhoudt zich tot de TV zoals een TT in de Kempen tot de RDHF >> niet te vergelijken dus !
- berggeitje1
- Mountainbiker
Post by berggeitje1 »
Voor de liefhebbers er komt een ultra transvesubienne 100km, afzien omhoog en genieten naar beneden.