el gordo wrote:Moet daarom niet gelinkt worden met tam zijn.kawa wrote:Maar te tam om een simpele fietsenstalling op te richten? Tja...
Als er een TT wordt georganiseerd door een kleinere club kan het zijn dat er te weinig vrijwilligers zijn.
Waar moet je dan knibbelen in je - gebrekkig - personeelsbestand?
Inschrijving, bevoorrading, laatste controle van de bepijling, toog, ...
Na de tocht kan je eventueel diegene van de inschrijving inschakelen voor een bewaakte parking, maar niet ervoor.
Niet om moeilijk te doen, maar ik ben nog niet zo'n kleine club tegengekomen waar ze volk te kort zouden hebben om die fietsenstalling te bemannen. Het zijn meestal ook de vrouwen/vrienden/ouders van de leden die mee komen helpen op zo'n dag.
Maar goed, je hebt een punt. Ik doe daar niet moeilijk over.
In zo'n geval lijkt het mij ook mogelijk om buiten te betalen aan een medewerker, iemand die de bonnekes aanpakt bij de start bv.
Daar heb ik toen ook naar gezocht in Middelkerke, tevergeefs.
Ach.. ik rij nog maar weinig TT's, en ik ben er hier in de buurt nog geen enkele tegengekomen zonder stalling.
Motorbiker moet zich geen zorgen maken, na die bewuste tocht in Middelkerke enkele jaren geleden heb ik al elke deelname netjes betaald. Ik ben ook niet altijd alleen he... in dat geval is het simpel natuurlijk en heb ik geen stalling nodig.
Er zijn veel meer zwartrijders die ook nog eens de bevoorradingstafel leegroven, dat is veel erger dan die ene keer dat ik zonder te betalen een ritje mee heb gereden, zonder ook maar iets te nuttigen aan de bevoorrading.
Maar ik blijf bij m'n standpunt, zal ze een beetje aanpassen voor de kwade medemens.
Geen bewaakte stalling en geen andere mogelijkheid om te betalen zonder m'n fiets alleen te laten... geen inschrijving. Shoot me.