GESTOLEN BIKE'S

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
kawa
Mountainbiker

Re: GESTOLEN BIKE'S

Post by kawa »

el gordo wrote:
kawa wrote:Maar te tam om een simpele fietsenstalling op te richten? Tja...
Moet daarom niet gelinkt worden met tam zijn.
Als er een TT wordt georganiseerd door een kleinere club kan het zijn dat er te weinig vrijwilligers zijn.
Waar moet je dan knibbelen in je - gebrekkig - personeelsbestand?
Inschrijving, bevoorrading, laatste controle van de bepijling, toog, ...
Na de tocht kan je eventueel diegene van de inschrijving inschakelen voor een bewaakte parking, maar niet ervoor.

Niet om moeilijk te doen, maar ik ben nog niet zo'n kleine club tegengekomen waar ze volk te kort zouden hebben om die fietsenstalling te bemannen. Het zijn meestal ook de vrouwen/vrienden/ouders van de leden die mee komen helpen op zo'n dag.

Maar goed, je hebt een punt. Ik doe daar niet moeilijk over.
In zo'n geval lijkt het mij ook mogelijk om buiten te betalen aan een medewerker, iemand die de bonnekes aanpakt bij de start bv.
Daar heb ik toen ook naar gezocht in Middelkerke, tevergeefs.

Ach.. ik rij nog maar weinig TT's, en ik ben er hier in de buurt nog geen enkele tegengekomen zonder stalling.
Motorbiker moet zich geen zorgen maken, na die bewuste tocht in Middelkerke enkele jaren geleden heb ik al elke deelname netjes betaald. Ik ben ook niet altijd alleen he... in dat geval is het simpel natuurlijk en heb ik geen stalling nodig.

Er zijn veel meer zwartrijders die ook nog eens de bevoorradingstafel leegroven, dat is veel erger dan die ene keer dat ik zonder te betalen een ritje mee heb gereden, zonder ook maar iets te nuttigen aan de bevoorrading.

Maar ik blijf bij m'n standpunt, zal ze een beetje aanpassen voor de kwade medemens.

Geen bewaakte stalling en geen andere mogelijkheid om te betalen zonder m'n fiets alleen te laten... geen inschrijving. Shoot me. :-?
eL Tee
Mountainbiker

Post by eL Tee »

P A N G ! ! !

Alle stokheid op een gekje, met politieke correctheid komt men er niet.

Als Kawa zegt dat 'm niet inschrijft wanneer 'm zijn fiets niet bewaakt achter kan laten, dan is dat zijn recht. Al de rest is stierenfaeces in zakskes.

Ik heb 2 TTs meegedaan. Mij zie je er niet meer. Teveel testosteron en haantjesgedrag. Commentaar als "Da's nen dure vélo zeker?" en "Sexy wit fietspakje..." heb ik geen boodschap aan.

Dat er gepikkendieft wordt op TTs verwondert me niet: veel vrij duur materiaal bijeen, dat moet minder goed bedoelenden aantrekken.

TTs, ik blijf er weg... Wil ik eens een ander toertje doen dan gewoonlijk hier in de Vlaamse Ardennen, dan vind ik wel iets op 't internet. Niks of niemand nodig. Eten en drinken zat in 't rugzakje, GPS op 't stuur en geen bleiters zoals er hier toch wel veel zitten... Super toch?
kevinvt
Mountainbiker

Post by kevinvt »

eL Tee wrote:P A N G ! ! !

Als Kawa zegt dat 'm niet inschrijft wanneer 'm zijn fiets niet bewaakt achter kan laten, dan is dat zijn recht. Al de rest is stierenfaeces in zakskes.

Ik heb 2 TTs meegedaan. Mij zie je er niet meer. Teveel testosteron en haantjesgedrag. Commentaar als "Da's nen dure vélo zeker?" en "Sexy wit fietspakje..." heb ik geen boodschap aan.

Dat er gepikkendieft wordt op TTs verwondert me niet: veel vrij duur materiaal bijeen, dat moet minder goed bedoelenden aantrekken.

TTs, ik blijf er weg... Wil ik eens een ander toertje doen dan gewoonlijk hier in de Vlaamse Ardennen, dan vind ik wel iets op 't internet. Niks of niemand nodig. Eten en drinken zat in 't rugzakje, GPS op 't stuur en geen bleiters zoals er hier toch wel veel zitten... Super toch?
+1 =D> =D> =D>
steviejanneke
Mountainbiker

Post by steviejanneke »

eL Tee wrote:P A N G ! ! !

klinkt zoals iets dat ik zou zeggen :lol: :lol: :lol:

zonder slechte bedoelingen ! gewoon om conversatie te beginnen :-D
eL Tee
Mountainbiker

Post by eL Tee »

Ik ben dan ook niet de meest sociale mensch op dezen aardcojone...

Ik wordt niet graag aangesproken. Tenzij je vrouwelijk, blond én intelligent bent, dikke t.tt.n en eindeloze benen hebt, pakken rijker dan ik (niet moeilijk), houdt van rauwe s.x en bovenal, kan koken.
kazzz
Mountainbiker

Post by kazzz »

eL Tee wrote:Ik ben dan ook niet de meest sociale mensch op dezen aardcojone...

Ik wordt niet graag aangesproken. Tenzij je vrouwelijk, blond én intelligent bent, dikke t.tt.n en eindeloze benen hebt, pakken rijker dan ik (niet moeilijk), houdt van rauwe s.x en bovenal, kan koken.
Dan moet ik zien da mijn vrouw nie bij u in de geburen komt :) :-$
eL Tee
Mountainbiker

Post by eL Tee »

Hoezo? Ik praat over koken het liefst met iemand aangenaam om op te kijken en met een sexy uitstraling dan met een vent in een spandexke... Doh!

Maar dit allemaal helemaal terzijde.

Allez, back on topic: wie heeft er zijn vélo laten pikkedieven? En wat kan de Belgisch MTB gemeenschap voor je betekenen?
SteSim
Mountainbiker
Location: Van Nicholas Zion 29 - Specialized S-Works Epic & Stumpjumper

Post by SteSim »

Vandaag op de toertocht van Ossendrecht (NL) twee fietsen gepikt van clubleden.

Een witte Specialized SJ 29er stond op slot aan de ingang.
Een Scott Spark RC stond op slot op het fietsenrek.
Beide in maat L

Beide fietsen zijn rond 13:00 - 13:30 gestolen. Alle tips meer dan welkom.
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

welk type slot stond er op de fietsen?
SteSim
Mountainbiker
Location: Van Nicholas Zion 29 - Specialized S-Works Epic & Stumpjumper

Post by SteSim »

De Specialized hing vast met een kabelslotje, De Scott stond op de auto met een thule rek dat op slot kon.
Post Reply