komt die voorbij het Preventorium in Pulderbos?
dan pik ik daar aan.
groeten
jan
http://www.6uren.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Zo 15/12/2013 Zoersel :: Fingo Classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- KWBiker
- Mountainbiker
Re: Zo 15/12/2013 Zoersel :: Fingo Classic
Aan het Preventorium ben je bijna einde tocht, dus pik maar in !
Buiten wat smosregen in het begin gaat het weer toch goed te doen zijn.
http://www.kmi.be/meteo/view/nl/65239-Home.html
Buiten wat smosregen in het begin gaat het weer toch goed te doen zijn.
http://www.kmi.be/meteo/view/nl/65239-Home.html
Vanmorgen vanuit Roosendaal (NL) vertrokken richting Zoersel. Was ongeveer 70 km rijden maar achteraf wel de moeite waard!
Volgens mij was er een berg volk op deze mtb rit afgekomen, schat 1800 man, gezien de vele auto's, amai!
Gelukkig parkeerplaats genoeg.
Alles was prima georganiseerd en ook de bepijling en bevoorrading was goed voor elkaar
.
Het was een afwisselend parcours met mooie maar ook zware en zuigende stukken erin. Ook het extra technisch lusje was erg leuk!
Terug bij aankomst was er een bewaakte fietsen stalling en een goede fiets afspuitplaats, top!!
In de kantine nog een lekkere hotdog op
.
Het was een mooie tocht met een prima organisatie er achter. Mannen bedankt!
Volgens mij was er een berg volk op deze mtb rit afgekomen, schat 1800 man, gezien de vele auto's, amai!
Gelukkig parkeerplaats genoeg.
Alles was prima georganiseerd en ook de bepijling en bevoorrading was goed voor elkaar
Het was een afwisselend parcours met mooie maar ook zware en zuigende stukken erin. Ook het extra technisch lusje was erg leuk!
Terug bij aankomst was er een bewaakte fietsen stalling en een goede fiets afspuitplaats, top!!
In de kantine nog een lekkere hotdog op
Het was een mooie tocht met een prima organisatie er achter. Mannen bedankt!
Massale opkomst, leuk voor de kas van de organiserende club. Wel weer getuige geweest van het nodige ongehoord gedrag van een clubke toeristen dat als een bende wilden vertrok (rood-zwarte tenue met reklame van één of andere bandencentrale) en die het nodig vonden om tragere bikers en kinderen te hinderen. Grappig dat ge dergelijke pipo's dan wel één voor één opraapt naarmate de tt vordert. Altijd spijtig, maar ja .....
In ieder geval heel mooie tocht en zeker voor herhaling vatbaar !!
In ieder geval heel mooie tocht en zeker voor herhaling vatbaar !!
- Bosklapper
- Mountainbiker
Post by Bosklapper »
Leuke tocht, het is duidelijk te merken dat er een goed georganiseerde organisatie achter zit, doe zo verder. 
vandaag ook vanuit Merksplas de rit naar Zoersel gemaakt.
Prima tocht en zeer goed afgepijld. Bevoorrading was dik in orde. Ook aan de gevaarlijke kruispunten volk om ons veilig over te laten steken waarvoor mijn dank.
Parcours lag er zeer goed bij. Af en toe moest je wel wat filerijden maar dat nemen we er graag bij. Voor mij was het terug mijn eerste tocht in twee maanden na een knieblessure. Was dus goed om zo terug te beginnen. Heb dan maar de kleine toer gedaan ook.
Prima organisatie. Tot volgend jaar.
Prima tocht en zeer goed afgepijld. Bevoorrading was dik in orde. Ook aan de gevaarlijke kruispunten volk om ons veilig over te laten steken waarvoor mijn dank.
Parcours lag er zeer goed bij. Af en toe moest je wel wat filerijden maar dat nemen we er graag bij. Voor mij was het terug mijn eerste tocht in twee maanden na een knieblessure. Was dus goed om zo terug te beginnen. Heb dan maar de kleine toer gedaan ook.
Prima organisatie. Tot volgend jaar.
- bike smurf
- Mountainbiker
Post by bike smurf »
Zalig genoten van de tocht deze voormiddag in Zoersel. Ik was onder de indruk van de grote opkomst, maar tijdens het rijden heb ik hier nergens echt hinder van ondervonden. Zelfs op die "Adamsberg" was het goed te doen qua drukte. Uiteraard ook dikke chance dat het de voorbije week bijna niet geregend heeft, de grond is vochtig en op vele plaatsen zoog het zand de banden vast, maar nergens echte dabber, genieten!
Top ook wat de bepijling en de oversteekplaatsen betreft: overal mensen geposteerd, perfect gewoon. Een voorbeeld van hoe het moet. Bedankt vrienden van KWB Zoersel, dat hebben jullie weer mooi gedaan!

Top ook wat de bepijling en de oversteekplaatsen betreft: overal mensen geposteerd, perfect gewoon. Een voorbeeld van hoe het moet. Bedankt vrienden van KWB Zoersel, dat hebben jullie weer mooi gedaan!
- El Toro Cycling Club HB
- Mountainbiker
Post by El Toro Cycling Club HB »
Tja, na al deze goede commentaren, zal ik wel de verkeerde tour hebben gereden, maar op de eerste plaats een
voor de seingevers en natuurlijk de organisatie, qua organisatie en bepijling één van de betere in deze omgeving, maar tot mijn spijt moet ik zeggen dat qua parcours het één van de mindere is, maar dat is geheel mijn mening en neem dat ook voor mijn rekening.
Tuurlijk er was veel onverhard, iets minder asfalt had ook gemogen, maar allez, veel lange rechte stukken, inderdaad geen Bloso, maar singletracks waar veel aandacht aan besteed is, jammer genoeg waren er niet veel om er echt plezier aan te hebben of de uitdaging er van in te zien.
Eerst de 43 gereden met een heleboel en daarna helemaal alleen nog de 30 gedaan, dus achteraf was ik moe en toch voldaan.
Nogmaals dank aan de organisatie.
El Toro
Tuurlijk er was veel onverhard, iets minder asfalt had ook gemogen, maar allez, veel lange rechte stukken, inderdaad geen Bloso, maar singletracks waar veel aandacht aan besteed is, jammer genoeg waren er niet veel om er echt plezier aan te hebben of de uitdaging er van in te zien.
Eerst de 43 gereden met een heleboel en daarna helemaal alleen nog de 30 gedaan, dus achteraf was ik moe en toch voldaan.
Nogmaals dank aan de organisatie.
El Toro
- VanBiLL.com
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Flash Himod 2 race-rig + Red BuLL Xeon HT XTR mudbike
Post by VanBiLL.com »
Samen met mijn maatje deze tocht ook gereden bij geen aanbod in onze eigen omgeving (West-Brabant). Laat gestart en lekker gereden, het was intussen wat rustige op de route. Goed uitgepijlt, perfect, bevoorrading, perfect! Helaas heeft de omgeving niet zo erg veel te bieden maar toch hebben de uitpijlers er wel iets van weten te maken: voor mij hoeven die kronkel stukjes niet perse, maar hulde voor de moeite die er ingestoken was. Hier en daar wel een gemeen zuigend pad, dat was toch even werken. Jammer dat de route niet over het vliegveld ging (mocht?). Ooit hier wel eens een tocht gereden die dat wel deed, maar goed, heerlijk genoten vanochtend! Bedankt manne!