Mogen we de reden weten?
Zo 15/12/2013 Genk-Winterslag ::
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- xtremebiker
- Mountainbiker
Re: Zo 15/12/2013 Genk-Winterslag ::
Dat we er noodgedwongen mee ophouden ? Waar we vroeger nog met een 30-tal leden waren is dat intussen bijna gehalveerd, waarvan het merendeel boven de 60 met zelfs enkelen boven de 70. We krijgen wel hulp van sommige dames van onze leden maar toch moet er dan nog eens beroep gedaan worden op buitenstaanders. Als ik dikwijls de commentaren lees ivm toertochten (pijlen slecht gehangen, niet genoeg gebruik gemaakt van de mogelijkheden van parkoers, ....) denk ik dat de meeste mb-kers geen idee welke voorbereidingen zo een tocht vereist plus wat een werk er 's zondags moet verzet worden. We hebben daarom beslist dat het beter is om in schoonheid te eindigen dan er een rommelboel van te maken.
Deze morgen zijn we al gaan uitpijlen : ligt er perfect bij.
-
xjr-monster
- Mountainbiker
- Location: Corratec revolution world cup 27,5", torpado ribot 29"
- georges1955
- Mountainbiker
Post by georges1955 »
Respect voor de organisatierozi wrote:Dat we er noodgedwongen mee ophouden ? Waar we vroeger nog met een 30-tal leden waren is dat intussen bijna gehalveerd, waarvan het merendeel boven de 60 met zelfs enkelen boven de 70. We krijgen wel hulp van sommige dames van onze leden maar toch moet er dan nog eens beroep gedaan worden op buitenstaanders. Als ik dikwijls de commentaren lees ivm toertochten (pijlen slecht gehangen, niet genoeg gebruik gemaakt van de mogelijkheden van parkoers, ....) denk ik dat de meeste mb-kers geen idee welke voorbereidingen zo een tocht vereist plus wat een werk er 's zondags moet verzet worden. We hebben daarom beslist dat het beter is om in schoonheid te eindigen dan er een rommelboel van te maken.
- Fret Raket
- Mountainbiker
-
cannondaleracer
- Mountainbiker
Post by cannondaleracer »
Jammer,
Is een gekend probleem.
Als dit zo doorgaat zullen er binnenkort geen toertochten meer zijn.
Bedankt voor de vele jaren fietsplezier.
Is een gekend probleem.
Als dit zo doorgaat zullen er binnenkort geen toertochten meer zijn.
Bedankt voor de vele jaren fietsplezier.
-
xjr-monster
- Mountainbiker
- Location: Corratec revolution world cup 27,5", torpado ribot 29"
Post by xjr-monster »
Super toertocht!
Dikke pluim aan de organisatie!
Dikke pluim aan de organisatie!