Hoop doet leven :
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... echt.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
GESTOLEN BIKE'S
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
Re: GESTOLEN BIKE'S
Nog een teruggevonden fiets, TREK Fuel 90: http://www.wielertoerist.be/forum/viewt ... 60&t=51484" onclick="window.open(this.href);return false;
-
moorken
- Mountainbiker
"probleem" is soms dat ze op sommige plaatsen 50 cent voor bewaking vragen en er veel mensen liever het risico lopen hun fiets te laten stelen dan 50 cent te betalen en de organisatie nog eens mee te sponsoren ook....yajop wrote:En toch, ondanks alle ellende die je hier leest, staan er aan alle toertochten enorm enorm veel fiesten onbewaakt achter terwijl er bv een bewaakte fietsenstalling is. Laatst nog in Zandhoven, komen er 3 vrienden aan, net achter mij, 1 op een elektro bike(kost toch wel 3500-4000€?), 1 een Focus, andere een Trek, en ze negeren de bewaakte stalling en gaan ALLEDRIE binnen.
ik had maar over te stappen en had een prachtige fiets om uit te kiezen, kmoest zelfs mss bijna niet meer trappen met die elektro,
Het valt me toch op dat er erg weinigen alleen rijden, en toch gaan ze zich in groep inschrijven, wel, sorry, met deze mensen heb ik geen kompassie( pas op, ben ook van mening dat ze van iemand zijn spullen moet afblijven, maar geef ze gewoon de kans niet). Ik be van mening, dat alles wat niet te heet of te zwaar is, wordt gestolen.
Ik zelf, laat NOOIt men fiets onbewaakt achter, nog ni voor 5 sec.
Als ze ergens in de wagen zitten, of op het rek staan, of onderdelen stelen, tja, das om te rotten he, zou zelf erg pist zijn in zo een geval. En dan kan je weinig beginnen he.
sterkte aan de gedupeerden.
anderzijds, die kerel met zijn electrofiets verdient om gestolen te worden
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
Wat voor belachelijk commentaar is dat nu weer? Niemand verdient het om slachtoffer te worden van fietsdiefstal!moorken wrote:
Of heb je iets tegen die persoon met zijn electrofiets (niet wetende dat dat misschien een hartpatiënt is die op die manier nog probeert te genieten van het leven door met zijn kameraden een zondagse TT mee te pikken)...?
Bij deze wens ik je veel geluk toe dat je nooit aangifte dient te doen dat er iets van jou gestolen wordt, je zal maar eens op diezelfde toon ontvangen worden!
- Nazgul
- Mountainbiker
- Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
+1freezy wrote:Wat voor belachelijk commentaar is dat nu weer? Niemand verdient het om slachtoffer te worden van fietsdiefstal!moorken wrote:
Of heb je iets tegen die persoon met zijn electrofiets (niet wetende dat dat misschien een hartpatiënt is die op die manier nog probeert te genieten van het leven door met zijn kameraden een zondagse TT mee te pikken)...?
Bij deze wens ik je veel geluk toe dat je nooit aangifte dient te doen dat er iets van jou gestolen wordt, je zal maar eens op diezelfde toon ontvangen worden!
Mijn fiets staat OF oop slot, of meestal zijn we met 2 of meer blijft er steeds iemand buiten bij fietsen. De gratis fietsbewaking is mooi initiatief. Heb laats op tt zelfs de vraag gehad welk merk en kleur ter controle... Wat ik prachtig initiatief vind!
Tiry wrote:Mijn fiets staat OF oop slot, of meestal zijn we met 2 of meer blijft er steeds iemand buiten bij fietsen. De gratis fietsbewaking is mooi initiatief. Heb laats op tt zelfs de vraag gehad welk merk en kleur ter controle... Wat ik prachtig initiatief vind!
Gratis fietsbewaking is een MUST op een georganiseerde TT. Ik rij dikwijls alleen en kan m'n fiets niet bij m'n maten achterlaten. Geen bewaakte parking = geen inschrijving. Ik laat mijn fiets niet alleen achter.
Klopt, niemand verdient het om slachtoffer te worden van diefstal... maar ik begrijp moorken zijn reactie toch ook wel.freezy wrote:Wat voor belachelijk commentaar is dat nu weer? Niemand verdient het om slachtoffer te worden van fietsdiefstal!moorken wrote:
Ik vraag me ook af waarom sommigen hun (hele) dure fietsen los tegen de gevel laten staan bij inschrijvingen of achteraf aan 't café.
Da's vragen om problemen he.
Uwe auto ongesloten achterlaten kan u een pv opleveren... trek de lijn door en geef dieven dan ook geen kans om een fiets te stelen.
-
el gordo
- Mountainbiker
slot?kawa wrote:Tiry wrote:Mijn fiets staat OF oop slot, of meestal zijn we met 2 of meer blijft er steeds iemand buiten bij fietsen. De gratis fietsbewaking is mooi initiatief. Heb laats op tt zelfs de vraag gehad welk merk en kleur ter controle... Wat ik prachtig initiatief vind!
Gratis fietsbewaking is een MUST op een georganiseerde TT. Ik rij dikwijls alleen en kan m'n fiets niet bij m'n maten achterlaten. Geen bewaakte parking = geen inschrijving. Ik laat mijn fiets niet alleen achter.
Het moet niet groot zijn om effeciënt te zijn.
voorbeeld