Zo 08/12/2013 Zutendaal
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- BASSMAN
- Mountainbiker
- Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
Re: Zo 08/12/2013 Zutendaal
Neenee,ben daar vanmiddag geweest met 4. Prima ondergrond.BMW wrote:T beloofd vettig te worden morgen....
Maarja,als er voor u 500 wielen hebben gereden dan zou dat wel wat vettigheid aanwezig zijn.
Parcours: bos, bos en nog eens bos... De parcourbouwers hebben mooi werk verricht. Enkele pittige klimmetjes. Ik vond het echt mountainbiken!!!! Bevoorrading: soep, een lekkere sportdrank, cake en fruit.
Besluit: perfect Zondagvoormiddagritje voor mij!!!
Besluit: perfect Zondagvoormiddagritje voor mij!!!
Ik heb gevlamd en eigenlijk niet naar de ondergrond gekeken. Ik kan mij enkel het stukje langs het kanaal en aan de Oosterring herinneren zonder bos, de rest was bos bos bos... Met of zonder verharde ondergrond.
Hoi,
Vandaag was ik ook te gast in Zutendaal.
Door wat last van de luchtwegen de 36km gedaan.
Helaas is me de SD kaart van een van mijn camera's gecrasht, waardoor ik een stuk film mis.
Hier de rest van de tocht.
Grt.Jo
Filmke:
http://www.pinkbike.com/video/342829/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vandaag was ik ook te gast in Zutendaal.
Door wat last van de luchtwegen de 36km gedaan.
Helaas is me de SD kaart van een van mijn camera's gecrasht, waardoor ik een stuk film mis.
Hier de rest van de tocht.
Grt.Jo
Filmke:
http://www.pinkbike.com/video/342829/" onclick="window.open(this.href);return false;
- De echte
- Mountainbiker
Hoi
Ook daar geweest, van thuis uit, had een mooie 76km op het tellertje staan.
Mooie snelle tocht, is ieder jaar mooi, goede bevoorrading, alles aanwezig.
Nog van dat

Ook daar geweest, van thuis uit, had een mooie 76km op het tellertje staan.
Mooie snelle tocht, is ieder jaar mooi, goede bevoorrading, alles aanwezig.
Nog van dat