Zo 08/12/2013 Schoten

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
PieF
Mountainbiker

Re: Zo 08/12/2013 Schoten

Post by PieF »

Er was inderdaad wel meer uit het parcours te halen.
Misschien 6 keer echt in het bos gefietst. De rest min of meer onverharde (grind) paden en weg.

Was wel bij de laatsten vertrokken maar bij de bevoorrading was ook alles al ingepakt. (met rede blijkbaar want ze hadden niks meer)

Volgende keer ga ik denk ik toch passen voor deze tocht. :-?
Blubber bakske
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel 29er + Kona Unit 29er Singlespeed

Post by Blubber bakske »

Als ik dit zo lees ben ik blij dat ik wouw heb gereden, maat van me heeft schoten gereden en komt dan boven 24 gemiddeld thuis, dan weet ik genoeg. (vlak en hard)
Dub-Wrecker
Mountainbiker

Post by Dub-Wrecker »

Was toch ook teleurgesteld qua parkoer en bevoorrading. Voor 5€ mogen ze toch beter hun best doen...
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

Gemakzuchtig georganiseerde tocht. Buiten om te trainen moest je niet naar daar gaan. Er is jaarlijks verschillende malen tt in Schoten, maar door verschillende clubs georganiseerd en de deze hebben er duidelijk hun frak aan geveegd. Als je beziet wat ze bv in Wijnegem uit een tocht kunnen halen met veel minder mogelijkheden .....

Onderweg ook heel zwakke bepijling, hopen bikers verkeerd zien afdraaien.

Geen referentie.
janvdb
Mountainbiker

Post by janvdb »

sluit mij volledig aan bij tittyman. Iedereen die een tocht organiseert doet dit om de kas te vullen maar hier viel het te veel op. Meer inschrijvingsgeld vragen dan op een ander, bevoorrading er viel ni te kiezen, weinig aan mijn stuur moeten draaien. Volgende maal terug Bornem een echte mtb club sponseren.
Post Reply