Zo 08/12/2013 Bornem :: 14e Winter MTB Tocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- nameeb
- Mountainbiker
- Location: Kona , Epic S Works , Carbon Lefty Dirty Harry 29er
Re: Zo 08/12/2013 Bornem :: 14e Winter MTB Tocht
Valt reuze mee , we zagen daarnet aan de ravito 2 ( weliswaar zwartrijdende ) dames die voor de 50 gingen en zij hadden nog geen spatje modder. Dames letten misschien beter op als er plassen zijn, dus wie netjes wil thuiskomen rijdt best als een dame.
- bip bip
- Mountainbiker
- Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel
hola, ferme delegatiedirty wrote:Wij komen normaal met ongeveer 16 muddevils aan de start , veel succes en tot morgen !!!
En wat de plannen betreft om begin volgend met vereende krachten en technisch parcourske uit te zetten, ik doe mee
grt,
bip bip
BipBip , we zullen zelfs met 18 devils aan de start staan , tot morgenvroeg !
Vandaag hier komen rijden en het parcours lag er verrassend goed bij. Vanmorgen om 8h den overzet genomen in Schelle om verder te bollen via Hingene naar Bornem. Eerst gekozen voor de 30 km, hierdoor was ik één van de eerste op het parcours in het nonnebos waar er nog geen zichtbare track was tussen de afgevallen bladeren. Daarna aangezet voor de 50 km, wederom rustig bollen soms helemaal alleen en voor de bevoorrading terug richting overzet gereden huiswaarts. In totaal een kleine 70 km gedaan in goede omstandigheden, de Greenbikers weten ondertussen hun parcours wel optimaal te plannen.
Tot in mei
Tot in mei
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
Nameeb, was er vandaag niet bij, maarheb dit in andere tt ook al geziennameeb wrote:Valt reuze mee , we zagen daarnet aan de ravito 2 ( weliswaar zwartrijdende ) dames die voor de 50 gingen en zij hadden nog geen spatje modder. Dames letten misschien beter op als er plassen zijn, dus wie netjes wil thuiskomen rijdt best als een dame.
vandaag ook de overzet genomen in St-amands, zo naar de start in bornem gereden. De tocht lag er verrassend goed en droog bij. Vertrok thuis met de mud-bike, bleek achteraf niet nodig te zijn geweest. Heb nog pech onderweg gehad, maar mee de hulp van enkele vriendelijke mede-bikers toch kunnen verhelpen. De depannage dienst kwam juist toe en ik was net klaar met de herstelling. Toch bedankt voor de snelle interventie, die gasten verdienen een paar pinten, zo snel ter plaatse
bevoorrading was tip top, de tocht ook
. Met heen en terug al bij al een 75 k op de teller.. weer een goei trainingske se!
bevoorrading was tip top, de tocht ook
-
Kevindv
- Mountainbiker
Vandaag goede tt gereden.
Tot aan de bevoorrading alleen en dan samen met de muddevils.
Iets meer dan50km op de teller, zalige tocht.
Overal goed berijdbaar en vlot door.
Vooral genoten van de passages door de bosjes en de iets langere zandpassage tussen 2 paardenweides door.
Goede ontvangst.
Bepijling was goed.
Bevoorrading meer dan voldoende.
Bikewash was voor na de apres,maar stond nog altijd wel wat volk, dan maar even gewacht en daarna de douche onder.
Tot aan de bevoorrading alleen en dan samen met de muddevils.
Iets meer dan50km op de teller, zalige tocht.
Overal goed berijdbaar en vlot door.
Vooral genoten van de passages door de bosjes en de iets langere zandpassage tussen 2 paardenweides door.
Goede ontvangst.
Bepijling was goed.
Bevoorrading meer dan voldoende.
Bikewash was voor na de apres,maar stond nog altijd wel wat volk, dan maar even gewacht en daarna de douche onder.
- Murdock
- Mountainbiker
- Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29
Thuismatchke, ne keer kunnen afwerken onder 'normale' omstandigheden. Begonnen met de kleine ronde en na 28 km weer bij de start. Het was er op dat moment een pak drukker dan een dik uur geleden. Direct weer verder voor de grote ronde. Aan de ravito was het zeer druk, niet gestopt. Pech bij het afrijden van het brugje in het Tekbroek : voorwiel schuift weg en een harde smak tegen de grond. De schade aan de biker is behoorlijk, de bike is ongedeerd. Parcours passeert wat later aan mijn deur dus ik nam mij voor om daar dan maar te stoppen. Ik vond het goeie tempo echter terug en besloot de resterende 20 km er toch maar bij te nemen. De apres gelaten voor het was, de wonde aan de knie had voorrang. Mooie tocht, toch weer anders, mooie nieuwe locatie voor de ravito. Ik neem aan dat de Greenbikers dit jaar beloond werden voor de inzet met veel volk aan de start, het is wel eens anders geweest de afgelopen jaren