Wanneer : zondag 8 december 2013
Waar: Zaal Skala
Colmanstraat 51
9270 Kalken
Inschrijving; van 8u tot 10u30
Afstanden ; 15 km ( kidstoer ) - 25 km - 35 - 45 km
Recreatieve toertocht door de Kalkense Meersen, het Berlare Broek en de Gratiebossen in Zele.
Door de zanderige ondergrond goed berijdbaar parcours.
Uitgebreide bevoorrading onderweg en belegde boterham na de tocht.
Douches (V & M), bike wash, bewaakte fietsparking.
Zo 08/12/2013 Kalken :: 16e Unkerzakken VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 08/12/2013 Kalken :: 16e Unkerzakken VTT
Redelijk wat asfalt en zeer mooie paden.
Mooie streek, en zeer goed afgepijd, nergens gemist.
De tegenwind op het einde heeft me toch nog een beetje pijn gedaan](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Mooie streek, en zeer goed afgepijd, nergens gemist.
De tegenwind op het einde heeft me toch nog een beetje pijn gedaan
Lang geleden dat ik nog eens in eigen streek gereden had, zonder spijt, zeer mooie rit! Alles mooi berijdbaar en veel offroad. De bevoorrading vond ik dan iets minder van keuze en aanbod maar bon, eten moet je thuis doen! De tegenwind op het laatste stuk was inderdaad dodelijk maar dat sterkt ons!
Ps: de paletten bij de afspuit stand was een ZEER goed idee!
Ps: de paletten bij de afspuit stand was een ZEER goed idee!
- cherryman
- Mountainbiker
Blijkbaar ben ik laatste keren te veel verwend geweest, want ik vond de verhouding off-road/asfalt beetje te veel naar de kant van de asfalt opgaan. Nietemin de eerste keer in deze streek, dus niet echt een idee of er meer uit te halen was (volgens mij wel maar kom).
Bevoorrading kon mijninziens wel wat beter! Afspuitstand (en apres ook van horens) daarentegen was wel dik in orde, maar wel een bron voor spullen te vergeten percies
Bevoorrading kon mijninziens wel wat beter! Afspuitstand (en apres ook van horens) daarentegen was wel dik in orde, maar wel een bron voor spullen te vergeten percies
-
petaleken 64
- Mountainbiker
Post by petaleken 64 »
mooie rit,heb genoten .Weet wel niet wat sommigen verwachten van bevoorradingVolledig menu?
Op de bevoorrading was inderdaad alleen maar hetvolgende:
bananen, appelsien, hotelcake, peperkoek, chocolade, rozijnen, wafeltjes, ronde koeken.
sportdrank, cola, soep, water.
Er kan volgende keer misschien inderdaad voor een volledige menu gezorgd worden.
In elk geval dank aan de 1070 meestal tevreden deelnemers.
bananen, appelsien, hotelcake, peperkoek, chocolade, rozijnen, wafeltjes, ronde koeken.
Er kan volgende keer misschien inderdaad voor een volledige menu gezorgd worden.
Ik verwacht niets, ik vergelijk enkel met andere toertochtenpetaleken 64 wrote:mooie rit,heb genoten .Weet wel niet wat sommigen verwachten van bevoorradingVolledig menu?
Toen ik aan kwam (en ik ben om 10u vertrokken), was het aanbod al minstens gehalveerd...easy wrote:Op de bevoorrading was inderdaad alleen maar hetvolgende:
En zoals ik al zei, eten dat doe ik thuis. Een mooie rit is voor mij het belangrijkste en dat was het!