Zo 01/12/2013 Lommel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Koekwous
Mountainbiker

Re: Zo 01/12/2013 Lommel

Post by Koekwous »

Ja het wederzijds respect op de tt is tegenwoordig ver te zoeken,ik heb dan ook al enkele weken geen fietspromo's meer gereden omdat het niet meer plezant was,en als ik de laatste weken de topics hier lees ben ik lang niet de enige...
Steenrijen
Mountainbiker

Post by Steenrijen »

Vraagje, bij de start omstreeks een uur of 8, was er iemand met een (film) camera aan het rondlopen! Waar kunnen we die beelden vinden?
saiko
Test team

Post by saiko »

wildnr1 wrote:
saiko wrote:gelukkig niet, anders had ik hem aangeraden om volgend weekend eens een wandeltocht te proberen....
ik ben zeker geen koerskonijn, ik was zelfs onderweg met mijn Sandman fatbike,...
maar een klein beetje beleefdheid en aan de kant gaan mag toch vind ik persoonlijk.
vlak paadje, licht bochtje en toch... wandeltocht aanraden ook maar?
geen idee waarom die opmerking er komt, die persoon heeft zich blijkbaar gewoon van rem vergist.
Het is niet dat hij met opzet in de weg rijdt of commentaar geeft op andere personen.
eric66
Mountainbiker

Post by eric66 »

Worldpeace :-D :-D :-D :-D
Grand Canyon
Mountainbiker

Post by Grand Canyon »

JB wrote:
JB wrote:Hoi,
Deze was er ook,
Hier mijn resultaat.
grt. Jo

http://www.pinkbike.com/video/342029/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hopelijk hebben de personen op 6'35"/7'10" en 9' niets overgehouden van jullie val.

Tja iedereen komt zo met zijn eigen verwachtingen naar een tocht, en hoe meer volk, hoe meer meningen.
Een beetje wederzijds respect en genieten van wat er voorhanden is, de uitdagingen als ook natuur en de
andere deelnemers. Dan valt het meestal wel mee.
Een organisatie moet een tocht maken waar iedereen van kan genieten, daarom is het een toertocht.
(Dit is mijn mening, en niet als kritiek bedoeld)
Grt, Jo
De derde persoon die valt op 9:00 hield er een barst in 3 ruggenwervels aan over :(
Gelukkig verder niets ernstig aan over gehouden, wel weken rusten en langzaam revalideren!
Bedankt voor het filmpje.
--Jeroen--
Mountainbiker

Post by --Jeroen-- »

Leuk filmpje!
JB
Mountainbiker

Post by JB »

Grand Canyon wrote:
JB wrote:
JB wrote:Hoi,
Deze was er ook,
Hier mijn resultaat.
grt. Jo

http://www.pinkbike.com/video/342029/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hopelijk hebben de personen op 6'35"/7'10" en 9' niets overgehouden van jullie val.

Tja iedereen komt zo met zijn eigen verwachtingen naar een tocht, en hoe meer volk, hoe meer meningen.
Een beetje wederzijds respect en genieten van wat er voorhanden is, de uitdagingen als ook natuur en de
andere deelnemers. Dan valt het meestal wel mee.
Een organisatie moet een tocht maken waar iedereen van kan genieten, daarom is het een toertocht.
(Dit is mijn mening, en niet als kritiek bedoeld)
Grt, Jo
De derde persoon die valt op 9:00 hield er een barst in 3 ruggenwervels aan over :(
Gelukkig verder niets ernstig aan over gehouden, wel weken rusten en langzaam revalideren!
Bedankt voor het filmpje.
Beterschap gewenst, ik weet wat hem te wachten staat. Ik had wel iets achter mij gehoord, maar pas gemerkt dat er een valpartij was toen ik op de weg kwam.
Ik heb altijd een EHBO kit bij voor het geval in mijn rugzak met rug protectie.
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Hoe komt het dat de VWB deze TT nog niet verwerkt heeft? Een beetje onachtzaam bij het verwerken van de gegevens van de deelnemers toe naar de VWB toe?
We zullen er aan denken bij de volgende aflevering van u TT!
Post Reply