krijg je aders straf als je voet aan de grond zet !!!plummecrosser wrote:we waren met 5, ons goed geammuseerd, geen voet aan de grond moeten zetten enkel mijn schouder en rug door een boomstronkje en een slechte bril en door de vermoeidheid, eerste maal dat we deze tocht reden en zeker niet de laatste keer, zo nat de laatste tijd maar overal goed berijd baar, bedankt voor de mooie zaterdagvoormiddag en een stukje in de namiddag
Za 30/11/2013 St Joris Beernem :: 20e VTT de Lattenklievers
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- profi
- Mountainbiker
- Location: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS
Re: Za 30/11/2013 St Joris Beernem :: 20e VTT de Lattenkliev
-
plummecrosser
- Mountainbiker
Post by plummecrosser »
Voor een voet aan de grond te zetten of zelfs af te stappen en naast je fiets te gaan krijg je geen straf, enkel wie als eerste valt moet de rekening van de drank betalen na de tocht, dus ben je niet zeker en er is er nog geen gevallen beter af te stappen, of als laatste van de groep rijden zodat het niemand ziet als je valt maar door al de modder van nu is het moeilijk weg te steken dat je viel.
Zonder echt veel commentaar te geven, dit is toch wel één van de betere tochten in deze toch wel mooie streek om te biken, en zoals voorgaand ook al vermeld......de douches geven nu wel een meerwaarde aan deze tocht, want emmerkes is toch wel uit vervlogen tijden.....
En inderdaad, de bevoorrading was ook meer dan dik in orde, ik heb er zelfs genoten van een welgekomen, superlekkere portie soep....
St Joris, tot de volgende

En inderdaad, de bevoorrading was ook meer dan dik in orde, ik heb er zelfs genoten van een welgekomen, superlekkere portie soep....
St Joris, tot de volgende
-
Jeva-biker
- Mountainbiker
Post by Jeva-biker »
Op het einde van de rit werden foto's getrokken. Waar kunnen we die terugvinden??
-
missie
- Mountainbiker
Een van de fijnere tochten al gereden dit jaar. Wat een heerlijk aaneenschakeling van parcours'tjes ! Bepaalde organisaties doen dus écht moeite om er iets leuks van te maken, een Bloso route afpijlen kan iedereen. Hier in zuid-WVL begin ik er momenteel niet meer aan, kilo's modder meeslepen op een akker is nu ook zó geestig niet. Maar voor zo'n fijne tocht in een streek waar rijden steeds mogelijk is én met een goeie organisatie, daarvoor maak ik al eens graag de verplaatsing.
- lattespletter
- Mountainbiker
Post by lattespletter »
Hoi bikers,
Het is aangenaam om alle positieve reacties te lezen.
Bedankt aan de 1643 bikers die éénmaal per jaar ons klein dorp beheersen.
Volgend jaar gaan we er opnieuw tegenaan om onze 22-ste editie even mooi te organiseren.
Onze huisfotograaf heeft meer dan 1000 kiekjes genomen, hij is nu bezig ze te selecteren en bewerken.
Nog een beetje geduld en ze komen op onze website of op een webfotoalbum.
Ik laat hier op het forum een bericht achter als alles klaar is.
Salu and see you back on saterday 29 november 2014
Het is aangenaam om alle positieve reacties te lezen.
Bedankt aan de 1643 bikers die éénmaal per jaar ons klein dorp beheersen.
Volgend jaar gaan we er opnieuw tegenaan om onze 22-ste editie even mooi te organiseren.
Onze huisfotograaf heeft meer dan 1000 kiekjes genomen, hij is nu bezig ze te selecteren en bewerken.
Nog een beetje geduld en ze komen op onze website of op een webfotoalbum.
Ik laat hier op het forum een bericht achter als alles klaar is.
Salu and see you back on saterday 29 november 2014
Inderdaad schitterende tocht met voortreffelijke organisatie
. Dikke proficiat aan de talrijke vrijwilligers die dit mogelijk maken en ook een pluim voor de voetbalvereniging die hun douches ter beschikking stelden
.
Tot volgend jaar, de trappistentrappers uit het meetjesland
Tot volgend jaar, de trappistentrappers uit het meetjesland
-
meridagirl
- Mountainbiker
Post by meridagirl »
Alles is hier al gezegd en geschreven. Deze tocht was af. Bedankt aan de organisatoren en tot volgend jaar. Ps de soep was heerlijk