Zo 01/12/2013 Lommel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 01/12/2013 Lommel
Komende van de TT'en in Luik, was het vandaag maar een saaie, snelle tocht. Eerste deel met "singletracks" op brandwegen. Na de bevoorrading was het een stuk mooier met echte singletracks en op het einde nog wat hobbeltjes. Voor Limburg een ok toertocht, met zeer weinig modder dankzij de zandondergrond = weinig poetswerk.
- BlackRider75
- Mountainbiker
Post by BlackRider75 »
Inderdaad, de meeste fun zat in het tweede deel. Voor de rest alles ok. Al moet ik zeggen dat een warme Duvel in een palmglas, na een snelle tocht, er licht over was!!! 
Zeer mooie snelle rit. Wel veel volk, maar dat kon de pret niet drukken.
Wat voor mij wel de pret drukte, was het feit dat een of andere sukkel het nodig vond om een klem van mijn Thule rek te jatten. Deze is er namelijk op gemaakt dat hij er niet af kan zonder veel moeite te doen.
Toch erg dat tegenwoordig niks meer veilig is ...
Enfin, bedankt voor de goede organisatie !
Wat voor mij wel de pret drukte, was het feit dat een of andere sukkel het nodig vond om een klem van mijn Thule rek te jatten. Deze is er namelijk op gemaakt dat hij er niet af kan zonder veel moeite te doen.
Toch erg dat tegenwoordig niks meer veilig is ...
Enfin, bedankt voor de goede organisatie !
Ik heb wel van deze tocht en de omgeving genoten. Je weet dat als je in deze streek gaat fietsen je geen hoogtemeters moet verwachten. Het was inderdaad een snel parcours, maar om het saai te noemen
Er zaten zeer mooie single tracks in en ik heb ik me geen moment verveeld.
Volgend jaar terug!
Er zaten zeer mooie single tracks in en ik heb ik me geen moment verveeld.
Volgend jaar terug!
-
Valley
- Mountainbiker
Foto's op
http://www.vtz.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vtz.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
- saiko
- Test team
filmke " onclick="window.open(this.href);return false;
serieus erger moment op 5.14
enige helling die erin zat en iedereen stap af nog voor er aan te beginnen. Aan de kant gaan was ook nog teveel gevraagd blijkbaar.Gelukkig nog net boven geraakt .
enige helling die erin zat en iedereen stap af nog voor er aan te beginnen. Aan de kant gaan was ook nog teveel gevraagd blijkbaar.Gelukkig nog net boven geraakt .
- G-m@n.
- Mountainbiker
saiko wrote:filmke " onclick="window.open(this.href);return false;
- kevx
- Mountainbiker
Jawadde, idd er waren 2 hellingskes en heb er 2 keer ene zien vallen. Da zou ik erg vinde seh, nen hele tocht wachte op een hellingske en er dan nog nie opgeraken :-)saiko wrote:filmke " onclick="window.open(this.href);return false;
De tocht op zich vond ik geslaagd. Heb me geamuseerd...
Hoi,
Deze was er ook,
Hier mijn resultaat.
grt. Jo
http://www.pinkbike.com/video/342029/" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze was er ook,
Hier mijn resultaat.
grt. Jo
http://www.pinkbike.com/video/342029/" onclick="window.open(this.href);return false;