niner emd 9 2013
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- gtcbiker
- Mountainbiker
niner emd 9 2013
Heeft er iemand ervaring met de niner emd 9 van 2013 ? (Dus niet met die ronde buizen). Heb al wat testjes gedaan met een paar 29ers maar niner staat ook wel op mijn verlanglijstje. Zou er veel verschil zijn tussen de emd en de air in rijgedrag ?
Re: niner emd 9 2013
In rijgedrag zullen beiden niet zoveel verschillen.xtcbiker wrote:Heeft er iemand ervaring met de niner emd 9 van 2013 ? (Dus niet met die ronde buizen). Heb al wat testjes gedaan met een paar 29ers maar niner staat ook wel op mijn verlanglijstje. Zou er veel verschil zijn tussen de emd en de air in rijgedrag ?
Ik heb beiden frames in mijn handen gehad bij de LBS en ik vond gewoon de afwerking van de Air9 properder (lasnaden) en de opzichte witte Niner decals (op zwart frame) minder mooi dan volledig zwarte Air.
Met PF30 BB heb je ook meer mogelijkheden, maar voor de rest zijn ze identiek.
Re: niner emd 9 2013
Ik heb een zwarte matte Niner emd, zeer fijn om mee te rijden alleen zeer krasgevoelig hou hier zeker rekening mee, blijkbaar zou dit met de air veel minder zijn.
Na de eerste kader die gescheurd was ( na 7 dagen had ik nieuwe kader, met dank aan Bruno ) heb ik bij de tweede kader alles goed afgeplakt op de gevoelige plaatsen.
Na de eerste kader die gescheurd was ( na 7 dagen had ik nieuwe kader, met dank aan Bruno ) heb ik bij de tweede kader alles goed afgeplakt op de gevoelige plaatsen.