Sander Helven (Topsport Vlaanderen) hebben we ook aan de start gespot.
En Jeenyus, gij wannabe, maar goed dat ik krampen had of ik was u bergop eens ferm voorbijgestoken!
Za 23/11/2013 Maasmechelen :: 7e Euregio MTB Classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- globalconcept
- Mountainbiker
Re: Za 23/11/2013 Maasmechelen :: 7e Euregio MTB Classic
Zult ge wel eerst uw communiefietske moeten inruilen voor ne echteglobalconcept wrote:Sander Helven (Topsport Vlaanderen) hebben we ook aan de start gespot.
En Jeenyus, gij wannabe, maar goed dat ik krampen had of ik was u bergop eens ferm voorbijgestoken!
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
Jeenyus wrote:Ik ben nu iemand die er het tempo graag inhoud en ja, op de rechte stukken ook blijft trappen. Ik moet u helaas ontgoochelen dat ik bergop nog nooit ben ingehaald door iemand die ik op een recht stuk voorbij reed. Net zo min ik iemand terug voorbij rij bergop die mij inhaalt op een recht stuk. Dus stop met dat idioot veralgemenen hier en concentreer u liever wat op uw eigen.psychoboarderke wrote:Je hebt altijd van die wannabee gevallen. Op rechte stukken knallen z je voorbij, maar oh wee als het berg-op/af gaat of wat technischer word..
Niks van aantrekken en gewoon je ding doen. Leef en laat leven.
Ik vond het een super TT. Eerste keer, doch vanaf nu vaste klant.
Sommige TT's rij ik met anderen die minder goed zijn en dan is het meer wat zeveren en lachen en gaat het minder snel. Waar het kan gaan we dan aan de kant. Beetje respect voor elkaar, is het dan zooo moeilijk?
Ahja, in de zomer rij ik op de baan. Moest iemand anders zich hierdoor nog geroepen voelen voor een dooddoener, laat u gaan...
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
psychoboarderke wrote:Aangezien gij u geviseerd voelt zijt gij een wannabee geval? Maok dat men kloempe wijsJeenyus wrote: Ik ben nu iemand die er het tempo graag inhoud en ja, op de rechte stukken ook blijft trappen. Ik moet u helaas ontgoochelen dat ik bergop nog nooit ben ingehaald door iemand die ik op een recht stuk voorbij reed. Net zo min ik iemand terug voorbij rij bergop die mij inhaalt op een recht stuk. Dus stop met dat idioot veralgemenen hier en concentreer u liever wat op uw eigen.
Sommige TT's rij ik met anderen die minder goed zijn en dan is het meer wat zeveren en lachen en gaat het minder snel. Waar het kan gaan we dan aan de kant. Beetje respect voor elkaar, is het dan zooo moeilijk?
Ahja, in de zomer rij ik op de baan. Moest iemand anders zich hierdoor nog geroepen voelen voor een dooddoener, laat u gaan...
Je zegt zelf dat ze u niet inhalen bergop, doch verwijt mij het idiote veralgemenen?
Zougét hûb ich en honned jaor nog nie métgemok... Meermaals meegemaakt op deze TT zelfs nog.
Ik probeer het tempo ook altijd erin te houden. Toch had ik slechts een gemiddelde van 21 km/h..
En guess what, ik concentreer me altijd op mn eigen. Daarom fiets ik 95% alleen.
En dat gaat me goed af. De enige waarvoor ik iets te bewijzen heb, is mezelf.
Verder veralgemeen ik hier totaal niets. Ik zeg juist, leef en laat leven.
Maw, ik ga altijd aan de kant als ik de kans ertoe krijg. Als ik inhaal, roep ik ruim op voorhand langs welke kant ik kom en ik bedankt altijd. Elke wandelaar, paardrijder, ... die aan de kant gaat, bedank ik eveneens.
Respect hoor je te verdienen. Iemand die beleefd en vriendelijk blijft, heeft altijd mijn respect.
Zo probeer ik me zelf ook op te stellen.
Peace out.
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
Jeenyus wrote:Niet geviseerd, wel stilaan genoeg van die bullshit wat hier verteld wordt achteraf. Wannabee-gevallen, wat is dat trouwens? Voor iemand die zegt 'leef en laat leven', toch bizar om het over wannabee te gaan hebben.psychoboarderke wrote: Aangezien gij u geviseerd voelt zijt gij een wannabee geval? Maok dat men kloempe wijs
Je zegt zelf dat ze u niet inhalen bergop, doch verwijt mij het idiote veralgemenen?
Zougét hûb ich en honned jaor nog nie métgemok... Meermaals meegemaakt op deze TT zelfs nog.
Ik probeer het tempo ook altijd erin te houden. Toch had ik slechts een gemiddelde van 21 km/h..
En guess what, ik concentreer me altijd op mn eigen. Daarom fiets ik 95% alleen.
En dat gaat me goed af. De enige waarvoor ik iets te bewijzen heb, is mezelf.
Verder veralgemeen ik hier totaal niets. Ik zeg juist, leef en laat leven.
Maw, ik ga altijd aan de kant als ik de kans ertoe krijg. Als ik inhaal, roep ik ruim op voorhand langs welke kant ik kom en ik bedankt altijd. Elke wandelaar, paardrijder, ... die aan de kant gaat, bedank ik eveneens.
Respect hoor je te verdienen. Iemand die beleefd en vriendelijk blijft, heeft altijd mijn respect.
Zo probeer ik me zelf ook op te stellen.
Peace out.
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
't Is nu wel genoeg geweest. Gewoon RESPECT: meer hoeft dat niet te zijn. Ik ben gene rappe en als het kan ga ik graag even opzij als mij dat gevraagd wordt. Maar ik denk dat ik nog overal boven geraak en dan toon ik me wat eigenzinnig, om niet te zeggen koppig. Hou het leuk!
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
mtb tt maasmechelen op zaterdag 23 nov 2013
" onclick="window.open(this.href);return false;
Het zijn allemaal handcamera beelden.
Je moet er wel tijd voor maken want het is 23 min :)
" onclick="window.open(this.href);return false;
Het zijn allemaal handcamera beelden.
Je moet er wel tijd voor maken want het is 23 min :)