Za 23/11/2013 Maasmechelen :: 7e Euregio MTB Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Beny
Mountainbiker

Re: Za 23/11/2013 Maasmechelen :: 7e Euregio MTB Classic

Post by Beny »

Heb me gisteren goed geamuseerd op de lange afstand :-D =D>

Vertrokken om 13h45 betekende echter wel dat de bv op km 28 om 15h20 al volledig afgebroken was en dat ze net wegreden
Alles was op zeiden ze....
Ik zou denken "oei... bijna alles op, ik stap mijne auto in en haal snel in de winkel wat flessen water" maar blijkbaar denkt niet iedereen zo hetzelfde :-D
Aan de 2de bevoorrading gelukkig nog een paar bekertjes sportdrank
Blijkbaar was net daarachter een splitsing, maar die was al afgebroken...
Jeenyus
Mountainbiker

Post by Jeenyus »

psychoboarderke wrote:Je hebt altijd van die wannabee gevallen. Op rechte stukken knallen z je voorbij, maar oh wee als het berg-op/af gaat of wat technischer word..
Niks van aantrekken en gewoon je ding doen. Leef en laat leven.

Ik vond het een super TT. Eerste keer, doch vanaf nu vaste klant.
Ik ben nu iemand die er het tempo graag inhoud en ja, op de rechte stukken ook blijft trappen. Ik moet u helaas ontgoochelen dat ik bergop nog nooit ben ingehaald door iemand die ik op een recht stuk voorbij reed. Net zo min ik iemand terug voorbij rij bergop die mij inhaalt op een recht stuk. Dus stop met dat idioot veralgemenen hier en concentreer u liever wat op uw eigen.

Sommige TT's rij ik met anderen die minder goed zijn en dan is het meer wat zeveren en lachen en gaat het minder snel. Waar het kan gaan we dan aan de kant. Beetje respect voor elkaar, is het dan zooo moeilijk?

Ahja, in de zomer rij ik op de baan. Moest iemand anders zich hierdoor nog geroepen voelen voor een dooddoener, laat u gaan...
Jeenyus
Mountainbiker

Post by Jeenyus »

Het was trouwens wederom een top organisatie! Alles was voorzien, super locatie daar aan het plein van Eisden, ideale parking, goede afspuitstand, ruime fietsparking EN inschrijven mogelijk tot 14u, doe het maar en vindt de vrijwilligers maar eens. En het parcours was ook dik in orde, het betere wat de streek te bieden heeft met behoorlijk wat hoogtemeters. Tot volgend jaar!

http://www.gelosportief.be" onclick="window.open(this.href);return false;
psychoboarderke
Mountainbiker

Post by psychoboarderke »

Jeenyus wrote: Ik ben nu iemand die er het tempo graag inhoud en ja, op de rechte stukken ook blijft trappen. Ik moet u helaas ontgoochelen dat ik bergop nog nooit ben ingehaald door iemand die ik op een recht stuk voorbij reed. Net zo min ik iemand terug voorbij rij bergop die mij inhaalt op een recht stuk. Dus stop met dat idioot veralgemenen hier en concentreer u liever wat op uw eigen.

Sommige TT's rij ik met anderen die minder goed zijn en dan is het meer wat zeveren en lachen en gaat het minder snel. Waar het kan gaan we dan aan de kant. Beetje respect voor elkaar, is het dan zooo moeilijk?

Ahja, in de zomer rij ik op de baan. Moest iemand anders zich hierdoor nog geroepen voelen voor een dooddoener, laat u gaan...
Aangezien gij u geviseerd voelt zijt gij een wannabee geval? Maok dat men kloempe wijs
Je zegt zelf dat ze u niet inhalen bergop, doch verwijt mij het idiote veralgemenen?
Zougét hûb ich en honned jaor nog nie métgemok... Meermaals meegemaakt op deze TT zelfs nog.

Ik probeer het tempo ook altijd erin te houden. Toch had ik slechts een gemiddelde van 21 km/h..
En guess what, ik concentreer me altijd op mn eigen. Daarom fiets ik 95% alleen.
En dat gaat me goed af. De enige waarvoor ik iets te bewijzen heb, is mezelf.

Verder veralgemeen ik hier totaal niets. Ik zeg juist, leef en laat leven.
Maw, ik ga altijd aan de kant als ik de kans ertoe krijg. Als ik inhaal, roep ik ruim op voorhand langs welke kant ik kom en ik bedankt altijd. Elke wandelaar, paardrijder, ... die aan de kant gaat, bedank ik eveneens.
Respect hoor je te verdienen. Iemand die beleefd en vriendelijk blijft, heeft altijd mijn respect.
Zo probeer ik me zelf ook op te stellen.

Peace out.
Philippe1
Mountainbiker

Post by Philippe1 »

Dit stond te lezen in de flyer van van de organisatie, logisch toch dat er dan ook snel gereden wordt.
"Zich vastbijten in de wielen van de profs", ik denk dat sommigen hier dit graag eens heel letterlijk willen doen. :lol:

Image
Jeenyus
Mountainbiker

Post by Jeenyus »

psychoboarderke wrote: Aangezien gij u geviseerd voelt zijt gij een wannabee geval? Maok dat men kloempe wijs
Je zegt zelf dat ze u niet inhalen bergop, doch verwijt mij het idiote veralgemenen?
Zougét hûb ich en honned jaor nog nie métgemok... Meermaals meegemaakt op deze TT zelfs nog.

Ik probeer het tempo ook altijd erin te houden. Toch had ik slechts een gemiddelde van 21 km/h..
En guess what, ik concentreer me altijd op mn eigen. Daarom fiets ik 95% alleen.
En dat gaat me goed af. De enige waarvoor ik iets te bewijzen heb, is mezelf.

Verder veralgemeen ik hier totaal niets. Ik zeg juist, leef en laat leven.
Maw, ik ga altijd aan de kant als ik de kans ertoe krijg. Als ik inhaal, roep ik ruim op voorhand langs welke kant ik kom en ik bedankt altijd. Elke wandelaar, paardrijder, ... die aan de kant gaat, bedank ik eveneens.
Respect hoor je te verdienen. Iemand die beleefd en vriendelijk blijft, heeft altijd mijn respect.
Zo probeer ik me zelf ook op te stellen.

Peace out.
Niet geviseerd, wel stilaan genoeg van die bullshit wat hier verteld wordt achteraf. Wannabee-gevallen, wat is dat trouwens? Voor iemand die zegt 'leef en laat leven', toch bizar om het over wannabee te gaan hebben.
Spark27
Mountainbiker

Post by Spark27 »

Philippe1 wrote:Dit stond te lezen in de flyer van van de organisatie, logisch toch dat er dan ook snel gereden wordt.
"Zich vastbijten in de wielen van de profs", ik denk dat sommigen hier dit graag eens heel letterlijk willen doen. :lol:

Image

kheb er toch een paar gezien, Tom Boonen, Jan Bakelants en dacht Johan Van summeren ook gezien te hebben .

Ik mis de terrils toch in deze tocht,
voor de rest toffen tocht voor op een herfstige zaterdag. =D>
Jeenyus
Mountainbiker

Post by Jeenyus »

Spark27 wrote: kheb er toch een paar gezien, Tom Boonen, Jan Bakelants en dacht Johan Van summeren ook gezien te hebben .

Ik mis de terrils toch in deze tocht,
voor de rest toffen tocht voor op een herfstige zaterdag. =D>
Vanendert was ook van de partij, plezante gasten die duidelijk plezier hebben in de sport, zo moet dat =D>
psychoboarderke
Mountainbiker

Post by psychoboarderke »

Jeenyus wrote: Niet geviseerd, wel stilaan genoeg van die bullshit wat hier verteld wordt achteraf. Wannabee-gevallen, wat is dat trouwens? Voor iemand die zegt 'leef en laat leven', toch bizar om het over wannabee te gaan hebben.
Ik doelde er enkel maar op dat de persoon op wie ik gequote had, zich er niet teveel van moest aantrekken.
Niet meer, niet minder.
Trouwens, die bullshit komt in bijna elke TT topic aan bod.
Als je er genoeg van hebt, lees je er best gewoon overheen.

Wat voor de een wannebe is, is voor de andere een levenswijze. Daar ga ik niet verder op ingaan.
Anders twijfel je nog meer aan mijn bizarre uitspraak.

Het blijft immers een hobby/sport.
anyway, excuses voor het verzieken van deze topic.
Het was een leuke TT. Op naar de volgende!
Jeenyus
Mountainbiker

Post by Jeenyus »

psychoboarderke wrote: Het blijft immers een hobby/sport.
Het was een leuke TT. Op naar de volgende!
Zo is dat.
Post Reply