Zo 24/11/2013 Neerpelt :: Rond de Brandtoren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
NetWave
Mountainbiker
Location: 2014 Specialized Camber EVO - 2016 Bulls Copperhead 3

Re: Zo 24/11/2013 Neerpelt :: Rond de Brandtoren

Post by NetWave »

Zeker en vast een leuk tochtje!

Ik had me verwacht aan nog maar eens modderploeteren, maar niets was minder waar. M'n fiets is al weken niet meer zo proper over de finish gegaan!

Héél veel singletracks met een minimum aan asfalt, bravo! Hoogtemeters zal je hier echter inderdaad niet vinden.

=D>
Bruce Wayne
Mountainbiker

Post by Bruce Wayne »

gisteren ook naar neerpelt geweest. Ben alleen geweest want Mr c kon het niet aan om 2 dagen achter elkaar te gaan. Ga hier meestal naartoe omdat dit lekker dichtbij is. Niet vanwege de technische uitdagingen. Maar dat weet ik van te voren dus ik klaag niet.
Had het in het begin wat lastig. kombinatie van te veel kleding aan en vooral dat ik maasmechelen ook in de benen had.
In het begin zaten de leukste stukken. later vond ik er toch wat teveel dreven in zitten. Maar veel meer is er niet uit de streek te halen. Onderweg ook nog een maat van Mr c geholpen. organisatie was goed, heb me toch vermaakt
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

leikepej wrote:Goede georganiseerde vlakke toertocht waar je constant kan stoempen wat ik ook fijn vind. Alles goed geregeld, jammer dat er volgens mij niet zoveel volk was. Goed gedaan "blijf jong".

Leon
921 deelnemers , voor een vlak ritje , nou , da s genoeg denk ik !!
Tim FCB
Mountainbiker

Post by Tim FCB »

We hebben ons goe geamuseerd.
Alles was dik in orde vond ik , ons niet beklaagd dat we naar hier komen rijden zijn.
Ondanks dat het heen en terug 3u rijden was .
Proficiat aan de organisatie.
Grtjs Tim FCB
Post Reply