Zo 17/11/2013 Torhout :: 22e Filip Meirhaeghe Classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 17/11/2013 Torhout :: 22e Filip Meirhaeghe Classic
Waar kunnen we de fotos vinden dank bij voorbaat
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Foto's van nachttocht in Warande staan op onze facebookpagina (link op betreffende topic).skelet wrote:Waar kunnen we de fotos vinden dank bij voorbaat
De zondag zijn er bij mijn weten geen foto's genomen, toch niet door iemand van ons.
Aan de tweede bevoorrading werden er foto s genomen door twee vrouwenLichterveldenaere wrote:Foto's van nachttocht in Warande staan op onze facebookpagina (link op betreffende topic).skelet wrote:Waar kunnen we de fotos vinden dank bij voorbaat
De zondag zijn er bij mijn weten geen foto's genomen, toch niet door iemand van ons.
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Ik zal het eens aan de dames van de bevoorrading vragen.skelet wrote:Aan de tweede bevoorrading werden er foto s genomen door twee vrouwenLichterveldenaere wrote:Foto's van nachttocht in Warande staan op onze facebookpagina (link op betreffende topic).skelet wrote:Waar kunnen we de fotos vinden dank bij voorbaat