Nu zaterdag 2°Ergo toertocht in Hoegaarden.
Ben niet van niet organisatie,maar gewoon even melden.Streek rond Hoegaarden is altijd heel mooi.Hopelijk niet teveel veldwegen want dan kan het een wel een modderpartij zijn.
Za 23/11/2013 Hoegaarden :: 2e Ergo MTB
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
johan1983be
- Mountainbiker
Re: Za 23/11/2013 Hoegaarden :: 2e Ergo MTB
Post by johan1983be »
Ik ga proberen aanwezig te zijn. Mijn eerste TT 
- Haibikepower
- Mountainbiker
Post by Haibikepower »
Als ik effe heel eerlijk mag zijn....naar het schijnt is dat daar een braspartij.....modder modder en nog is modder...heel veel kapotgereden veldwegen!
Vernomen van collega mtb'ers die vorig jaar geweest zijn en die dit jaar hun kat hier naartoe gingen sturen.
Zijn er bevestigingen hieromtrent??
HBP
Vernomen van collega mtb'ers die vorig jaar geweest zijn en die dit jaar hun kat hier naartoe gingen sturen.
HBP
Verleden jaar was het idd modder en nog eens modder .Haibikepower wrote:Als ik effe heel eerlijk mag zijn....naar het schijnt is dat daar een braspartij.....modder modder en nog is modder...heel veel kapotgereden veldwegen!
HBP
Dit jaar zou in geval van veel regen de modderige stukken er tussenuit vallen , zo staat het op
de website van mtb for you vermeld .
Maar als we de winter wil blijven doorrijden moeten we de vettigheid erbij nemen
- Haibikepower
- Mountainbiker
Post by Haibikepower »
Reeds beslist...zal St-Job in't Goor worden...veel bos en singletracks aldaar en naar horen zeggen een minimum van modder 
HBP
HBP
Juist terug thuis se van de 35 km en 440 hoogtemeters .Haibikepower wrote:Reeds beslist...zal St-Job in't Goor worden...veel bos en singletracks aldaar en naar horen zeggen een minimum van modder
HBP
Modder viel heel goed mee .
Was een heel andere rit dan vorig jaar en dik in orde .
Een minpunt was wel de te lange wandelafstand van de parkeerplaats naar de inschrijvingen .
Was maar effe ter info , als het goed is mag het ook gezegd worden .
-
dago
- Mountainbiker
ge kunt ook uwe velo nemenforre wrote:Juist terug thuis se van de 35 km en 440 hoogtemeters .Haibikepower wrote:Reeds beslist...zal St-Job in't Goor worden...veel bos en singletracks aldaar en naar horen zeggen een minimum van modder
HBP
Modder viel heel goed mee .
Was een heel andere rit dan vorig jaar en dik in orde .
Een minpunt was wel de te lange wandelafstand van de parkeerplaats naar de inschrijvingen .
Was maar effe ter info , als het goed is mag het ook gezegd worden .
-
johan1983be
- Mountainbiker
Post by johan1983be »
Ik vond het ook in orde. Voor mijne eerste toertocht. De moddel viel inderdaad goed mee, en de stukken die erin zaten waren te doen. Ik had geen last van de wandelafstand, omdat ik met de fiets daar was