Za 23/11/2013 Maasmechelen :: 7e Euregio MTB Classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- frits motaar
- Mountainbiker
Re: Za 23/11/2013 Maasmechelen :: 7e Euregio MTB Classic
Post by frits motaar »
filmke van in "de goede oude tijd",met de terrils er in...." onclick="window.open(this.href);return false; op 9min.
- BMW
- Mountainbiker
eerste keer dat ik deze ga rijden en vraag me af of in maasmechelen en streek veel mtb te beleven valt??
we zullen zien zei de blinde

we zullen zien zei de blinde
-
leikepej
- Mountainbiker
je moet de streek hier niet onderschatten , dit is ieder jaar een mooie tocht met de nodige hm(+/- 500) en zeer veel bos. Wij passeren ook daar met de oeterdalmarathon kort bij de salamander, Eisden stationneke en de lutzberg in Lanklaar. Daar ligt veel moois om de bikers te verwennen.BMW wrote:eerste keer dat ik deze ga rijden en vraag me af of in maasmechelen en streek veel mtb te beleven valt??
we zullen zien zei de blinde![]()
Leon
- Brunox
- Mountainbiker
Damn, eenmaal hier echt gefietst, is de rest van vlaanderen vrij saaiBMW wrote:eerste keer dat ik deze ga rijden en vraag me af of in maasmechelen en streek veel mtb te beleven valt??
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Met de beloofde zand- en grindputten zal dat genieten zijn met de Sandman. Jammer van de terrils. Hoe doen zo'n oversized banden dat in een steile en gladde klim?saiko wrote:ik kom ook nog eens met de Sandman rondtuffen
ik fiets hier 2-3 keer per week in maasmechelen. Ik geraak het hier niet beu :) hier kunt Ge uren blijven klimmen en vlammen :)BMW wrote:eerste keer dat ik deze ga rijden en vraag me af of in maasmechelen en streek veel mtb te beleven valt??
ik fiets hier 2-3 keer per week in maasmechelen. Ik geraak het hier niet beu :) hier kunt Ge uren blijven klimmen en vlammen :)BMW wrote:eerste keer dat ik deze ga rijden en vraag me af of in maasmechelen en streek veel mtb te beleven valt??