Zo 17/11/2013 Dilsen :: Super MTB Tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Biestie1
Mountainbiker

Re: Zo 17/11/2013 Dilsen :: Super MTB Tocht

Post by Biestie1 »

sTTevie wrote:sorry ... maar wa ne b***s***t verkoopt gij hier ... voor zover ik weet heeft 'n TT/marathon/of wat dan ook geen alleenrecht op wegen of bospaadjes ... & mag dus eenieder nog wel doen wat hij of zij wil ...

gij zijt waarschijnlijk ne goeie vriend van Wouter Vandenhaute :lol:
Tuurlijk mag je dat. Maar of je dat ook echt doet of niet, zegt veel over de persoon.
Da's bij deze dus duidelijk ...
saiko
Test team

Post by saiko »

Dus iemand die in de streek woont en zowat iedere week een vaste toer rijdt met vrienden en familie, als die personen ineens onverwacht op een toertocht terecht komen zijn dat in uw ogen zwart rijders en horen ze daar niet thuis.
Ook al wisten ze niks van de tocht af, zijn ze zelfs verbaasd dat er ineens nog volk rijdt op 'hun' parours...
Beetje meer respect voor iedereen zou geen kwaad kunnen in deze donkere wintermaanden
adriaan de afrikaan
Mountainbiker

Post by adriaan de afrikaan »

Niet echt heel persoonlijk nemen maar toch even het vermelden waard vind ik:
Gisteren niet deze tocht gedaan maar naar Romsée (LUIK) geweest. 40 km, zeer goed uitgepijld en 3 ultra-uitgebreide bevoorradingen voor maar 3,5 euro.
Toch wel wraakroepend om dan aan fietspromo (weliswaar zonder korting) 5 euro te moeten afdokken. En dit natuurlijk (vaak) voor maar 1, vaak nog niet zo uitgebreide bevoorrading. Stemt tot nadenken vind ik.
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

ardennen tochten zijn bijna altijd beter dan hier :wink:
eric66
Mountainbiker

Post by eric66 »

Er was een fotograaf op de laatste lus van de 44km, waar en wanneer komen de fotos?
sTTevie
Mountainbiker

Post by sTTevie »

Biestie1 wrote:
sTTevie wrote:sorry ... maar wa ne b***s***t verkoopt gij hier ... voor zover ik weet heeft 'n TT/marathon/of wat dan ook geen alleenrecht op wegen of bospaadjes ... & mag dus eenieder nog wel doen wat hij of zij wil ...

gij zijt waarschijnlijk ne goeie vriend van Wouter Vandenhaute :lol:
Tuurlijk mag je dat. Maar of je dat ook echt doet of niet, zegt veel over de persoon.
Da's bij deze dus duidelijk ...
Profiling over 't internet .... daar valt volgens mij geld mee te verdienen :lol:
saiko
Test team

Post by saiko »

eric66 wrote:Er was een fotograaf op de laatste lus van de 44km, waar en wanneer komen de fotos?

hier wss
http://www.dirtybikers.be/mediagallery/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
staan er momenteel nog geen op.
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

De Wringers hebben ook gereden en om 9.00 in Neeroeteren het parkoers op gereden tot de inschrijving 20 km op de teller. Om 10.10 in Dilsen vertrokken en het was zeer rustig tot de bevoorrading. In Bergerven ook de lopers gezien en dat waren er velen die ook hun sport willen beoefenen, voor mij geen probleem als ik ook eens moet remmen of roepen, het is toch voor het plezier dat we biken en geenszins een wedstrijd. Alles was er oke , goed gedaan Dirty Bikers =D> =D> =D> .
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

" onclick="window.open(this.href);return false;

Deel 3/3 MTB TT Dilsen 17 nov 2013

Fotokes en de twee andere delen staan ook op Facebook.
Anno74
Mountainbiker

Post by Anno74 »

Alle Bikers heel erg bedankt voor jullie deelname aan onze toertocht , jullie positieve reacties , en de mooie filmpjes die er zijn gemaakt op deze toertocht :-) . De foto's die getrokken zijn zullen in de loop van de week op onze website verschijnen. http://www.dirtybikers.be" onclick="window.open(this.href);return false;

De ' Dirty Bikers ' zien jullie graag terug op 16 november 2014 (o)
Post Reply