Zo 17/11/2013 Kalmthout :: Stephan Aerts Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
matthiasdujardin
Mountainbiker

Re: Zo 17/11/2013 Kalmthout :: Stephan Aerts Classic

Post by matthiasdujardin »

BerggeitCasualFietser wrote:
matthiasdujardin wrote:Hoe meer zielen hoe meer vreugde :lol:

Oelaat aan de koffie :lol: :lol:
Graag vroeg starten heb graag de baan vrij :lol:
die twee hebben afgezegd, bang van de concurrentie.

Ivm starten voor mij ok, benen voelen goed op training dus heb er zin in en t blijft droog.
ga trachten acht uur aan de start te zijn ok voor jou?
en de andere forumbikers?

Waar was je wel da we hebben gewacht tot 8u30 maja niemand
Lee Towers
Mountainbiker

Post by Lee Towers »

Inderdaad straf veel volk bij de bevoorrading :-?
Ook vlak na de start heel erg druk, met name in die lange natte blubber strook waar niet iedereen even makkelijk door kwam :(
Dus gewoon der achter aan gesukkeld, ik had eerder af moeten komen, en voor 9 uur moeten starten.
Verder een mooie rit gereden, de 60 is een top aanvulling voor deze rit. =D>
T was stukken beter te doen dan vorige week :wink:
peduc
Mountainbiker

Post by peduc »

9u30 gestart voor de 60 en was vlot rijden, zeker met de afsplitsing van de 60 ! De bevoorrading, tja, als de organisators een glazen bol hadden gehad, dan hadden ze het misschien anders gedaan, zoals de inschrijving met meerdere tafels, maar om daar nu commentaar op te geven na zo' n prachtige toer :-? Ik ben ook van de streek en deze organisatie heeft er het ALLERbeste uitgehaald, echt parcourskennis ! Dus KNAP GEDAAN, volgend jaar eventueel een drinkstop met meerdere tafels ? [b]ALS[/b] er dan ook zoveel volk op afkomt, want als het regent, vriest of sneeuwt, dan komt er misschien maar 1/4 van het volk van vandaag ....
janvdb
Mountainbiker

Post by janvdb »

Prachtige tocht gereden merci organisatie. Vroeg vertrokken dus van niks last gehad en de lus van de 60 km was ook top want er worden dikwijls extra lussen ingelast gewoon om de extra km en niks fun deze extra 15 km waren top nogmaals dikke proficiat.
winnitou
Mountainbiker

Post by winnitou »

Klassetochtje ! =D> =D> =D>
gierke guy
Mountainbiker

Post by gierke guy »

Een mens moet soms keuzes maken.Wij zijn vandaag met de club naar Vosselaar geweest.Ook een heel mooie tocht,en organisatie . Er was een massa volk+/- 1200 bikers.De konijnenberg helemaal uitgekamd raadsherenpark en het gielsbos max .aangedaan. En een stuk van de Lilse bergen. Volgende week staat Zandhoven op de kalender.
Last edited by gierke guy on Mon 18 Nov 2013 23:22, edited 1 time in total.
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

de 60 gedaan en paar keer wa file gehad maar dat was ideaal om het snelle tempo effe te bekomen

2jaar terug geweest en toen was zeer goed en dees jaar was het weer goed ,lekker soepje met een beschuitje en lekkere bananen ,dus tevreden naar huis
jelle_be
Mountainbiker

Post by jelle_be »

Zalige voormiddag achter de rug!
De 60 gereden en ben daar nier rauwig om.
matthiasdujardin
Mountainbiker

Post by matthiasdujardin »

winnitou wrote:Klassetochtje ! =D> =D> =D>

Das waar de 60 km zijn perfect en zalige tracks :P
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

matthiasdujardin wrote:
winnitou wrote:Klassetochtje ! =D> =D> =D>

Das waar de 60 km zijn perfect en zalige tracks :P
Hey, ik was iets later toegekomen dan de 8u, en tegen dat ik klaar stond was het kwart na 8 ofzo. Zag jou niet direct en Dickie ook niet, dus dacht die mannen zijn al door. Ben rond kwart na acht dan vertrokken, sorry. Hadden in feite beter nummers uitgewisseld :oops:

Vertrokken voor het tweede jaar op rij, met heel veel zin, alleen stonden de benen direct op ontploffen. Tot het boswerk echt begon in een groepje gezeten, en beetje kunnen sparen (vorig jaar te fel van start gegaan en naar t einde bekocht). Op de eerste strook bos tussen de twee stukken asfalt, hoorde ik ineens iets en seconde later zag ik iemand in de beek staan die slippertje had gemaakt. Bij eerste stroken bos op eigen tempo beginnen rijden, en track na track genoten, hier en daar iets meer modder, maar met de glimlach over op, af en door gereden en ondertussen met geen achterrem meer.
Blij dat ik aan ravi was, en erna ging het toch al iets beter, en vlot de andere tracks verteerd. Op t einde nog eentje moeten ontwijken die net voor me in een bocht de grond ging opzoeken en vlotjes uitgereden in de buurt van een groter groepje.
Had de indruk dat het iets beter lag dan vorig jaar, maar iets minder bos en meer heide (heidebrand?) en tracks dacht ik ongeveer hetzelfde of onderweg in iets andere volgorde.
Volgend jaar terug aanwezig, nu misschien met de mannen van vorig jaar die liever gingen gaan eten [-X
Post Reply