Zo 17/11/2013 Dilsen :: Super MTB Tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Marc Vde
Mountainbiker
Location: Merida Big9 7000 / Rocky Mountain Thunderbold 750MSL / Colnago Ace

Re: Zo 17/11/2013 Dilsen :: Super MTB Tocht

Post by Marc Vde »

Amai ! =D> Dit had ik hier niet verwacht, maar goed dat ik niet voor Romsee gekozen heb, deze tocht hoort inderdaad bij de beteren in de streek.
1pk
Mountainbiker

Post by 1pk »

mooie tocht, goed geamuseeerd, bedankt aan de organisatie!

ook toffe randanimatie: goed gelachen met die oriëntatie-lopers/wandelaars. ik vraag me af of er zo af en toe ene tegen ne boom knotst als m op zn kaartje aan t kijken is ](*,)
Kalieber
Mountainbiker

Post by Kalieber »

Super mooie tocht . Proficiat aan de organisatie .
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Prachtige tocht [-o<

Wel best een andere datum kiezen, mannen. Zeer vervelend en gevaarlijk die oriëntatielopers.
Snap bovendien niet hoe het mogelijk is dat die gasten in hun circus-kostuums zo maar overal dwars door het bos mogen lopen :-k

Ferm ambras gemaakt met een paar zwartrijders in tegengestelde richting. Als ge te gierig bent om 5 euro te betalen, rij dan tenminste in de juiste richting mee ipv. de betalenden te hinderen. Is dat de invloed van het nabije Holland, dat men daar niet wil betalen voor een toertocht ? :evil:
dmx
Mountainbiker

Post by dmx »

Biestie1 wrote:Prachtige tocht [-o<

Wel best een andere datum kiezen, mannen. Zeer vervelend en gevaarlijk die oriëntatielopers.
Snap bovendien niet hoe het mogelijk is dat die gasten in hun circus-kostuums zo maar overal dwars door het bos mogen lopen :-k

Ferm ambras gemaakt met een paar zwartrijders in tegengestelde richting. Als ge te gierig bent om 5 euro te betalen, rij dan tenminste in de juiste richting mee ipv. de betalenden te hinderen. Is dat de invloed van het nabije Holland, dat men daar niet wil betalen voor een toertocht ? :evil:
Hoe weet jij dat dat zwartrijders waren ? Of is iedereen die in het bos een toerke gaat doen op zondagvoormiddag een zwartrijder ?

Voor de rest mooie tocht, een paar mooie stukken met veel flow. Goed te doen met de singlespeed.
Jeenyus
Mountainbiker

Post by Jeenyus »

Net zoals elk jaar een meer dan plezante rit.

Een paar keer fameus moeten uitwijken en in de remmen moeten gaan voor die clowneske oriëntatielopers. Na de pauze begonnen er een aantal 'bikers' op mijn systeem te werken. Enkele tips voor hun; 1. wanneer ge niet tot boven kunt rijden en moet wandelen, is het misschien een idee om ook eens te kijken of er nog iemand aankomt? En al zeker wanneer die niet boenk in uw wiel rijdt, maar de ruimte laat. En 2. wanneer er de keuze is tussen makkelijk en moeilijk wil dat wel degelijk iets zeggen, ik heb heel dat stuk kunnen wandelen doordat er zich een paar serieus overschatten, hierdoor de mooiste stukskes van het parcours helaas niet kunnen rijden.
Koekwous
Mountainbiker

Post by Koekwous »

Hierdoor dus besloten om vandaag elders gaan te rijden,kan in dilsen vaak genoeg gaan rijden en dan zonder de frustraties die ik hier weer lees... Ik rij al jaren de fietspromo's maar deze winter kan het mij helaas niet bekoren,veel volk en veel opstoppingen op de mooiste stukken,jammer...
nero
Mountainbiker

Post by nero »

Ik heb de 44 km gekozen. Ik ben vertrokken om 8.40 u en vond dat er weinig volk was op het parcours. Als je je eigen tempo rijdt dat iets sneller is dan de gemiddelde toertochtrijder dan word je enkel ingehaald door de supersnel en dat zijn er maar een 10 ongeveer geweest. En ik ben echt geen racekonijn. Ik ben nergens gehinderd en zelfs, geloof t of niet de laatste helling na de laatste splitsing omhoog gereden. Ik vind dat je deze tocht ECHT als beste moogt bestempelen. 75% bos!!!! Supertocht!!!
jaakske
Mountainbiker

Post by jaakske »

Zeer mooie tocht en er zijn altijd van die gekken,die denken dat ze een wedstrijd aant rijden zijn.Heb er ook een bekende wegprof gezien die mss het voorbeeld moet geven en een helm zou dragen, ook enkele andere recreanten gezien zonder helm.Mannen denk aan uw veiligheid.
saiko
Test team

Post by saiko »

" onclick="window.open(this.href);return false;

7.55 gaat er enne liggen 8-[
Post Reply