Er zaten naar mijn aanvoelen zeer vele privestukken in dus dat wil zeggen dat de organisatie veel moeite heeft gedaan om ons stroken aan te bieden waar we normaal niet kunnen rijden. Het technische parcours werd vooraf reeds kenbaar gemaakt als zijnde zo goed als onberijdbaar......... Goed gezien, ik heb het dan ook wijselijk links laten liggen om geen onnodige materiaalpech te hebben.
Op een dergelijke tocht van 35 km kregen we trouwens 2 controleposten, ook dat is een heel dik pluspunt!!
Bij aankomst was een SUPER Bike wash aanwezig alwaar de fiets in 1-2-3 proper was.....
De douches en kleedkamers waren ruim en lekker warm......
Op den apres genoten van een lekkere kop heerlijk warme soep met dito braadworst.....
Met andere woorden, net als de eerste editie is ook deze tweede editie een toppertje in zijn soort
Wat betreft de tombola, daar heb ik mijn mening reeds over gedaan, dus niet blijven zeuren, maar met of zonder tombola, als ze dergelijke edities blijven aanbieden ben ik hier de komende jaren steeds van de partij, want terwijl vele organisaties afhaken steken deze mensen de handen uit de mouwen om iets mooi's aan te bieden...........en ze slagen daarin met zeer veel glans, Chapeau