Geweldig nieuws! (Bij de info op de kalender staat wel 10u30Je kan vertrekken tot 12.00u
Zo 17/11/2013 Rotselaar :: 20e Rotselaarse VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 17/11/2013 Rotselaar :: 20e Rotselaarse VTT
Enkel rode camelback, voor de rest ne groen-witte.Teekitiezie wrote:Rood regenjasje? Dan hebben we elkaar gezien....Tompie08 wrote:Gisteren de blauwe en de groene lus van de Rotselaarse Bloso-route gedaan en het lag er inderdaad (gezien de omstandigheden) nog vrij goed bij.
Wij hebben wel de groen lus (letterlijk) links laten liggen, want langs het water zijn er geen hoogtemeters en is het meestal het ergste...
Ik vond het eigenlijk ook goed meevallen na een hele week zondvloed. Deze week maar een klein beetje regen in vergelijking met vorige week. Dit zal komt goed tegen zondag!
En de groene lus lag eigenlijk nog beter dan de rode wat betreft het moddergehalte.
-
el gordo
- Mountainbiker
In welke afstanden zitten de al deze "bergen"?Malinas wrote:Je krijgt hier trouwens 4 heuveltjes voorgeschoteld: de Heikantberg, de Middelberg, de Beninksberg en natuurlijk de Wijngaardberg.
Mogelijk kom ik met de fiets tot in Rotselaar, maar dit bedraagt enkel +-20km waardoor ik waarschijnlijk niet de lange afstand ga volgen.
- WTC VOSSENBERG
- Mountainbiker
Post by WTC VOSSENBERG »
WTC VOSSENBERG Herentals ook van de partij met enkele bikers morgen.
-
Kevindv
- Mountainbiker
Morgen present om de 65km te rijden.
Ik kijk er al naar uit om deze streek eens te verkennen met de mbt,
En achteraf op het gemakske na de cross kijken.
Ik kijk er al naar uit om deze streek eens te verkennen met de mbt,
En achteraf op het gemakske na de cross kijken.
- Haibikepower
- Mountainbiker
Post by Haibikepower »
WTC Relst ook aanwezig met een delegatie...
HBP
HBP
- Dirkteur
- Mountainbiker
Terug van de 36km. Jammer dat ik de bevoorrading gemist heb, maar bij rondvraag was ik niet de enige.
Het lag niet slecht.
Bedankt aan de organisatie.
Het lag niet slecht.
Bedankt aan de organisatie.
-
el gordo
- Mountainbiker
Na een loopwedstrijd gisteren protesteerde mijn benen telkens wanneer een iets of wat kracht nodig was.
"Gelukkig" kwam dit protest al in de heenrit naar de TT, waardoor ik besloten heb om de 36km af te haspelen op rustig tempo.
Inclusief heen en terug, toch een duurtrainingske kunnen maken van +-70km.
Het moddergehalte viel zeer goed mee, quasi alles was goed berijdbaar. Af en toe werden er treintjes gevormd doordat iedereen op hetzelfde smalle paadje reed, maar dat hoort erbij.
Ik verschiet wel van de hoogtemeters (ofwel is Garmin foutief). Op de 36km had ik net geen 500hms.
"Gelukkig" kwam dit protest al in de heenrit naar de TT, waardoor ik besloten heb om de 36km af te haspelen op rustig tempo.
Inclusief heen en terug, toch een duurtrainingske kunnen maken van +-70km.
Het moddergehalte viel zeer goed mee, quasi alles was goed berijdbaar. Af en toe werden er treintjes gevormd doordat iedereen op hetzelfde smalle paadje reed, maar dat hoort erbij.
Ik verschiet wel van de hoogtemeters (ofwel is Garmin foutief). Op de 36km had ik net geen 500hms.