Za 16/11/2013 Roeselare-Beveren :: 2de Roeselaarse Scatto VT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
slooverke
Mountainbiker

Re: Za 16/11/2013 Roeselare-Beveren :: 2de Roeselaarse Scatt

Post by slooverke »

Eerlijk is eerlijk, de mannen van Beveren hebben er echt hun tijd ingestoken om een mooie gevarieerde tocht aan te bieden!!!

Er zaten naar mijn aanvoelen zeer vele privestukken in dus dat wil zeggen dat de organisatie veel moeite heeft gedaan om ons stroken aan te bieden waar we normaal niet kunnen rijden. Het technische parcours werd vooraf reeds kenbaar gemaakt als zijnde zo goed als onberijdbaar......... Goed gezien, ik heb het dan ook wijselijk links laten liggen om geen onnodige materiaalpech te hebben.

Op een dergelijke tocht van 35 km kregen we trouwens 2 controleposten, ook dat is een heel dik pluspunt!! =D> =D> =D> =D>

Bij aankomst was een SUPER Bike wash aanwezig alwaar de fiets in 1-2-3 proper was.....
De douches en kleedkamers waren ruim en lekker warm......
Op den apres genoten van een lekkere kop heerlijk warme soep met dito braadworst.....

Met andere woorden, net als de eerste editie is ook deze tweede editie een toppertje in zijn soort =D> =D> =D> =D> =D>

Wat betreft de tombola, daar heb ik mijn mening reeds over gedaan, dus niet blijven zeuren, maar met of zonder tombola, als ze dergelijke edities blijven aanbieden ben ik hier de komende jaren steeds van de partij, want terwijl vele organisaties afhaken steken deze mensen de handen uit de mouwen om iets mooi's aan te bieden...........en ze slagen daarin met zeer veel glans, Chapeau =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Eerlijk is eerlijk, de mannen van Beveren hebben er echt hun tijd ingestoken om een mooie gevarieerde tocht aan te bieden!!!

Er zaten naar mijn aanvoelen zeer vele privestukken in dus dat wil zeggen dat de organisatie veel moeite heeft gedaan om ons stroken aan te bieden waar we normaal niet kunnen rijden. Het technische parcours werd vooraf reeds kenbaar gemaakt als zijnde zo goed als onberijdbaar......... Goed gezien, ik heb het dan ook wijselijk links laten liggen om geen onnodige materiaalpech te hebben.

Op een dergelijke tocht van 35 km kregen we trouwens 2 controleposten, ook dat is een heel dik pluspunt!! =D> =D> =D> =D>

Bij aankomst was een SUPER Bike wash aanwezig alwaar de fiets in 1-2-3 proper was.....
De douches en kleedkamers waren ruim en lekker warm......
Op den apres genoten van een lekkere kop heerlijk warme soep met dito braadworst.....

Met andere woorden, net als de eerste editie is ook deze tweede editie een toppertje in zijn soort =D> =D> =D> =D> =D>

Wat betreft de tombola, daar heb ik mijn mening reeds over gedaan, dus niet blijven zeuren, maar met of zonder tombola, als ze dergelijke edities blijven aanbieden ben ik hier de komende jaren steeds van de partij, want terwijl vele organisaties afhaken steken deze mensen de handen uit de mouwen om iets mooi's aan te bieden...........en ze slagen daarin met zeer veel glans, Chapeau =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
liebherr 914
Mountainbiker
Location: bulls 29er single speed , bulls wild flow 2 29er, merida big nine

Post by liebherr 914 »

mooie rit zeer goede organisatie, alles was gewoonweg top =D> =D> =D> =D>
dus tot de volgende.
WTC beveren sportief
Mountainbiker

Post by WTC beveren sportief »

Bikers

Met meer dan 600 waren jullie op onze 2e scatto VTT. =D>
Bedankt voor jullie massale opkomst! :-D
Hieronder vind je de links naar de foto's van de 2e scatto VTT

https://picasaweb.google.com/1181200521 ... Scatto_VTT#" onclick="window.open(this.href);return false;

https://plus.google.com/photos/11525499 ... 9L4_aCCiAE" onclick="window.open(this.href);return false;
Last edited by WTC beveren sportief on Sun 17 Nov 2013 15:55, edited 1 time in total.
deca c40
Mountainbiker

Post by deca c40 »

ben gisteren ook naar daar geweest ,op de organisatie niets op te merken prima in orde.
parcours lag er verzopen bij :-(,maar daar kunnen de inrichters niets aan doen hé.heb paar stukken ingekort want op sommige plekken wast echt nie te doen .beetje laat vertrokken ook .
Post Reply