Za 16/11/2013 Roeselare-Beveren :: 2de Roeselaarse Scatto VT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
WTC beveren sportief
Mountainbiker

Re: Za 16/11/2013 Roeselare-Beveren :: 2de Roeselaarse Scatt

Post by WTC beveren sportief »

Al die commotie... :(
We willen iedereen de kans geven om te kunnen winnen. Men kan nog inschrijven tot 14h. Dus daarom vindt de trekking plaats om 17h15.
Ik denk dat dit ook een mooi cadeau is om te winnen. 2 waardebonnen ter waarde van 250 euro. :bounce:
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

WTC beveren sportief wrote:Al die commotie... :(
We willen iedereen de kans geven om te kunnen winnen. Men kan nog inschrijven tot 14h. Dus daarom vindt de trekking plaats om 17h15.
Ik denk dat dit ook een mooi cadeau is om te winnen. 2 waardebonnen ter waarde van 250 euro. :bounce:
Op onze jaarlijkse chouffetocht verloten we ook een mtb en wij verloten hem wanneer de laatste vertrokken is...
De naam van de winnaar hangen we aan de bike en er zal zeker wel iemand zijn die de persoon zal kennen om hem te verwittigen.
Denk wel dat de meesten rond 14 uur nog aanwezig zullen zijn en diegenen die hem gewonnen heeft zal wel blijven tot 17.15 uur..
Alvast tot zaterdag met enkele choufs :wink:
Sloebertje
Mountainbiker

Post by Sloebertje »

leffingenoartje wrote:
WTC beveren sportief wrote:Al die commotie... :(
Op onze jaarlijkse chouffetocht verloten we ook een mtb en wij verloten hem wanneer de laatste vertrokken is...
De naam van de winnaar hangen we aan de bike en er zal zeker wel iemand zijn die de persoon zal kennen om hem te verwittigen.
Denk wel dat de meesten rond 14 uur nog aanwezig zullen zijn en diegenen die hem gewonnen heeft zal wel blijven tot 17.15 uur..
Alvast tot zaterdag met enkele choufs :wink:
Commotie, commotie nieks commotie gewoonweg eerlijkheid tegenover ieder mountainbiker!!!
Wat willen jullie?
Een biker die om 8u30 vertrekt en de 45km rijdt aan gemiddeld 20km/u is met de bevoorradingen inbegrepen rond 11u terug en tegen 11u15 gedoucht.
Die biker moet dan nog zo'n 6 uur wachten!!!
Laat de deelnemers gewoon hun naam en e-mailadres op een briefje schrijven en doe dan de trekking nadat de laatste is ingeschreven.
Zo heb je de e-mailadressen van iedereen kan je de winnaar verwittigen om z'n prijs af te halen en kan je volgend jaar reclame verspreiden voor jullie tocht.
Ook maakt iedereen dan de kans om die mountainbike te winnen.
Ik heb al altijd respect gehad voor de organisatoren, na iedere toertocht drink ik iets en indien het mogelijk is eet ik iets want daar is voor de organisatie de meeste winst uit te halen.
Carlito 11
Mountainbiker

Post by Carlito 11 »

Groot gelijk Sloeberke =D> =D> =D>
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

en hoe is het gesteld met het parcours :roll: :roll: :roll:
meridagirl
Mountainbiker

Post by meridagirl »

een goeie vraag van mijn voorganger. ik twijfel nog tussen Maldegem, Roeselare of Deerlijk. Een staat van het parcours op vrijdag kan mijn zeker over de streep trekken.
Sloebertje
Mountainbiker

Post by Sloebertje »

meridagirl wrote:een goeie vraag van mijn voorganger. ik twijfel nog tussen Maldegem, Roeselare of Deerlijk. Een staat van het parcours op vrijdag kan mijn zeker over de streep trekken.
idem :-k

Liefst zou ik die mannen hier nog een 2de kans geven maar na m'n discussies heb ik er genoeg van. [-(
Mijn motto is iedereen gelijk behandelen!!! ( i.v.m. die te winnen bike )

Ik denk Maldegem ->
de staat van de ondergrond zal dus goed meevallen met een strook of drie die wat pittiger zal zijn maar daar zul je de keuze hebben,verder op de weg of de strook nemen!de stroken zijn te doen maar liggen wat zwaarder!er zitten bospassages in maar dat blijven ook goed berijdbare dreven!morgen word het parcour nen laatste keer verkend en geef ik zeker nen update vh parcour!
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=120320" onclick="window.open(this.href);return false;
duwerke
Mountainbiker

Post by duwerke »

Info over parcours is meestal met een korrel zout te nemen.
Zie de info die de raketmannen gaven. Waarheidsgetrouw kon je dit niet noemeb.

Deerlijk zal mega ploeteren worden. Roeselare zou ik niet weten.
Maar het zal Maldegem worden, dit om op zeker te spelen.
WTC beveren sportief
Mountainbiker

Post by WTC beveren sportief »

duwerke wrote:Info over parcours is meestal met een korrel zout te nemen.
Zie de info die de raketmannen gaven. Waarheidsgetrouw kon je dit niet noemeb.

Deerlijk zal mega ploeteren worden. Roeselare zou ik niet weten.
Maar het zal Maldegem worden, dit om op zeker te spelen.
Het parcours ligt er goed gezien de regenval van de laatste dagen goed bij! =D> De pittigere stukken zullen worden aangeduid. Bij het technisch parcours heb je de keuze uit 200,400, 800 m.
stef007
Mountainbiker

Post by stef007 »

vandaag de tocht gereden dat er daar maar eens een voorbeeld aan nemen aan de mannen die deze tocht inrichten kwa uitpijling bevoorrading en afspuitplaats en in verband voor de tombola als ge geen goesting hebt of geen tijd hebt om te wachten vul dan gewoon het kaartje niet in en rij gewoon de tocht ik zal er zeker volgend jaar weer bijzijn
Post Reply