Zo 17/11/2013 Torhout :: 22e Filip Meirhaeghe Classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 17/11/2013 Torhout :: 22e Filip Meirhaeghe Classic
Na de schitterende avondrit van vrijdag, kan het niet anders of deze Classic op zondag zal ook een topper zijn......
Wegens tijdsgebrek zal ik starten tegen 08u00 en dit voor de 40km want we worden 's middags verwacht bij vrienden voor een etentje, maar ik wil het toch niet laten om aanwezig te zijn in Torhout!!!
Dus kort maar krachtig, maar beter een kleine afstand dan gene afstand.......
Torhout tot morgenvroeg...

Wegens tijdsgebrek zal ik starten tegen 08u00 en dit voor de 40km want we worden 's middags verwacht bij vrienden voor een etentje, maar ik wil het toch niet laten om aanwezig te zijn in Torhout!!!
Dus kort maar krachtig, maar beter een kleine afstand dan gene afstand.......
Torhout tot morgenvroeg...
- sticheltje
- Mountainbiker
Post by sticheltje »
morgen paraat met enkele MDF'ers. zal weer fun worden.
Mooi tochtje. ik heb ervan genoten.
Hoe is het met die vrouw dat gevallen was net na de bevoorrading in het bos? Ik ben daar nog wat bijgebleven tot er een biker stopte die ambulancier was. Dan ben ik verder gereden. Als er iemand iets weet laat het eens weten aub.
grtn en tot volgend jaar
Hoe is het met die vrouw dat gevallen was net na de bevoorrading in het bos? Ik ben daar nog wat bijgebleven tot er een biker stopte die ambulancier was. Dan ben ik verder gereden. Als er iemand iets weet laat het eens weten aub.
grtn en tot volgend jaar
Heb dat ongeval zien gebeuren.
Blijven haperen aan een tak. En zo op haar rug terecht gekomen. Ze is overgebracht naar het ziekenhuis.
Blijven haperen aan een tak. En zo op haar rug terecht gekomen. Ze is overgebracht naar het ziekenhuis.
- casper
- Mountainbiker
Idd mooi tochtje, vooral na de 1ste BV.
Hoplijk alles goed met die vrouw, zijn daar ook gepasseerd toen de ambulance daar was !
Gr,
Casper
Hoplijk alles goed met die vrouw, zijn daar ook gepasseerd toen de ambulance daar was !
Gr,
Casper
- berggeitje1
- Mountainbiker
Post by berggeitje1 »
In het warande park hebben wij een sigma bike computertje (type 506) gevonden.
De biker die het computertje verloren heeft stuur me een pm dan stuur ik het wel op.
Tocht was dik in orde, op sommige stukken was het wel stoempen. Een beetje afzien kan geen kwaad zekers.
De biker die het computertje verloren heeft stuur me een pm dan stuur ik het wel op.
Tocht was dik in orde, op sommige stukken was het wel stoempen. Een beetje afzien kan geen kwaad zekers.
Last edited by berggeitje1 on Sun 17 Nov 2013 22:15, edited 1 time in total.
- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
Ik sta bekend als een man van weinig woorden. Ook nu kan ik da spel hier in 1 woord samenvatten : KLASSE