Za 16/11/2013 Mol
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
stoffel_olmen
- Mountainbiker
Re: Za 16/11/2013 Mol :: Sunparks MTB Weekend
Post by stoffel_olmen »
Ik heb eens een vraag over de daginschrijving. Wat is de prijs voor op zondag deel te nemen want dit kan ik nergens terugvinden?
Re: Za 16/11/2013 Mol
Heb afgelopen zondag nog een grote toer gemaakt in mijn achtertuin, de stukken rond de Molse meren en de Sahara zijn goed te doen, maar alles daartussen is 1 grote miserie. Veel modder, kapotgereden sporen van de tractors. Rampen 
- ---jakke---
- Mountainbiker
Post by ---jakke--- »
Ha oke, toch maar die van sunparks dan. Bedankt voor de infoThaDoc wrote:Als ik het goed heb gaat die tocht grotendeels over de vaste Bloso route: De Landduinenroute.---jakke--- wrote:Er is toch ook een toertocht in Mol centrum, van WTC zonnestraal? Is wel dom om dit te laten samenvallen. Ik kan er enkel niets over terug vinden op het forum.
Filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=y4vRm3j7ycE
Smartphone/Tablet versie: http://www.youtube.com/watch?v=_HF1BEEj ... e=youtu.be
Re: Za 16/11/2013 Mol :: Sunparks MTB Weekend
Met al die singletracks....en al dat voorspelde volk? Zou dat wel tof rijden zijn! Ik begrijp dat de mooiste tochten ook veel volk op de baan krijgen! Maar sommoige mooie stukken kan je dan niet tenvolle van genieten door de file!
-
Stella33cl
- Mountainbiker
Post by Stella33cl »
Als ik de omschrijving van de toertocht goed begrijp, rijden ze de Bloso tochten in Lommel die passeert aan Vossemeren. Daarna stappen ze over naar de vaste tocht in Luyksgestel voor de langere afstanden. Meer bepaalde rode tocht, daarna misschien een stukje van de blauwe (?) voor aan de Kaasboerin te geraken. Hier en daar wat inkorten wegens anders te veel kilometers.
Maar ...
Vorig jaar reden ze ook richting Lommel om dan verder door te rijden naar Neerpelt.
Met tussen Lommel en Neerpelt een singletrack met 2-richtingsverkeer. Daarna verder door naar Overpelt voor 75% wegrit en een groene banaan en terug te komen over Lommel naar Mol.
Ik zag daarstraks pijlen hangen in Neerpelt waar we vorig jaar gepasseerd zijn ...
M.a.w. hoe betrouwbaar is de omschrijving van MTB-you ??????
Iemand van de organisatie aanwezig voor meer duidelijkheid ???
Maar ...
Vorig jaar reden ze ook richting Lommel om dan verder door te rijden naar Neerpelt.
Met tussen Lommel en Neerpelt een singletrack met 2-richtingsverkeer. Daarna verder door naar Overpelt voor 75% wegrit en een groene banaan en terug te komen over Lommel naar Mol.
Ik zag daarstraks pijlen hangen in Neerpelt waar we vorig jaar gepasseerd zijn ...
- kevx
- Mountainbiker
Stella33cl wrote:Als ik de omschrijving van de toertocht goed begrijp, rijden ze de Bloso tochten in Lommel die passeert aan Vossemeren. Daarna stappen ze over naar de vaste tocht in Luyksgestel voor de langere afstanden. Meer bepaalde rode tocht, daarna misschien een stukje van de blauwe (?) voor aan de Kaasboerin te geraken. Hier en daar wat inkorten wegens anders te veel kilometers.
Maar ...
Toertocht is al 3 jaar na mekaar 1 grote klucht... 3 keer heb ik me late vangen door bij mezef te denken, het zal wel beter zijn dit jaar. Organisatie trekt op niks en vorig jaar met honger de laatste 20 km van de 90 gereden door gebrekkige bevoorrading... Ik ga morge wel een toerke op meneige doen;-) mij zien ze daar nie meer