We willen iedereen de kans geven om te kunnen winnen. Men kan nog inschrijven tot 14h. Dus daarom vindt de trekking plaats om 17h15.
Ik denk dat dit ook een mooi cadeau is om te winnen. 2 waardebonnen ter waarde van 250 euro.
Post by WTC beveren sportief »
Post by leffingenoartje »
Op onze jaarlijkse chouffetocht verloten we ook een mtb en wij verloten hem wanneer de laatste vertrokken is...WTC beveren sportief wrote:Al die commotie...![]()
We willen iedereen de kans geven om te kunnen winnen. Men kan nog inschrijven tot 14h. Dus daarom vindt de trekking plaats om 17h15.
Ik denk dat dit ook een mooi cadeau is om te winnen. 2 waardebonnen ter waarde van 250 euro.
Post by Sloebertje »
Commotie, commotie nieks commotie gewoonweg eerlijkheid tegenover ieder mountainbiker!!!leffingenoartje wrote:Op onze jaarlijkse chouffetocht verloten we ook een mtb en wij verloten hem wanneer de laatste vertrokken is...WTC beveren sportief wrote:Al die commotie...![]()
De naam van de winnaar hangen we aan de bike en er zal zeker wel iemand zijn die de persoon zal kennen om hem te verwittigen.
Denk wel dat de meesten rond 14 uur nog aanwezig zullen zijn en diegenen die hem gewonnen heeft zal wel blijven tot 17.15 uur..
Alvast tot zaterdag met enkele choufs
Post by Carlito 11 »
Post by leffingenoartje »
Post by meridagirl »
Post by Sloebertje »
idemmeridagirl wrote:een goeie vraag van mijn voorganger. ik twijfel nog tussen Maldegem, Roeselare of Deerlijk. Een staat van het parcours op vrijdag kan mijn zeker over de streep trekken.
Post by WTC beveren sportief »
Het parcours ligt er goed gezien de regenval van de laatste dagen goed bij!duwerke wrote:Info over parcours is meestal met een korrel zout te nemen.
Zie de info die de raketmannen gaven. Waarheidsgetrouw kon je dit niet noemeb.
Deerlijk zal mega ploeteren worden. Roeselare zou ik niet weten.
Maar het zal Maldegem worden, dit om op zeker te spelen.