Ik ga in Hoegaarden volgende week mijn eerste TT rijden. Ik heb dit nog nooit gedaan omdat ik van mezelf vind dat ik eerst nog wat meer moet trainen en ik heb schrik in de weg te rijden.
Daarbuiten bike ik veel alleen of met mijn vrouw. Reden: ik werk in shiften, en weekends. Dat maakt het voor mij dus 1: moeilijk om in een club te gaan, 2: moeilijk om af te spreken met andere mensen (want de meeste die ik ken doen dezelfde job als ik).
Onlangs heb ik wel een wedstrijd (van het werk uit) meegereden en ik kan zeggen dat ik niet laatste was
als de snelle "ik kom links" roept, dat de trage blijft;
als de snelle "blijf rechts" roept, dat de trage rechts blijft;
All de snele " LINKS LINKS" roept, is het mij al minder duidelijk. Ik ben dan rechts blijven rijden omdat ik ervan uit ga dat de snelle hiermee meent te zeggen dat hij links van mij gaat komen. En dat is tijdens die wedstrijd wel goed gelukt.
Tijdens die wedstrijd riep er ook ne snelle: "JA". Nu daar heb ik dus helemaal niets aan. Voor goed te zijn had ik mij dus links gezet omdat de snelle dan beter kon passeren..... Nu dat was dan weer bijna heel slecht afgelopen.
Dus wat ik mij eigenlijk afvraag of er een "waarschuwingscode" is voor TT's ?