GESTOLEN BIKE'S
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
dominoque1
- Mountainbiker
Re: GESTOLEN BIKE'S
Post by dominoque1 »
@kawa de dief had zen auto ergens weggestoken en is langsgekomen bij zwaar regenval zodat ik niet gekeken heb waar zen auto stond allemaal uitgekiemd
- eL Tee
- Mountainbiker
Awel, de volgende keer, vooraleer je toestaat dat er een testrit met jouw fiets gedaan wordt, een identiteitskaart, een rijbewijs, de autosleutels of iets anders van enige 'waarde' 'ter bewaring' eisen.
-
fieldmarshall
- Mountainbiker
Post by fieldmarshall »
Mijn bike (2 volle maanden oud) mag spijtig genoeg ook op dit lijstje. Ik vrees wel dat niemand op dit forum 'm ooit nog zal tegen komen: Hij is in Walluf (Duitsland, nabij Wiesbaden) gestolen. De daders gingen erg ruw te werk: Fietsendrager half aan frut knipt, en mijn sloten (Kryptonite) hebben ze ook niet kunnen tegen houden. De Polizei heeft die laatste wel meegenomen voor vingerafdrukken (hoewel dat verloren moeite is naar mijn mening).
Specialized Crave Pro (2014):
- Pro Bar Ends
- Pro Chainstaw Protector
- SPD M520 Pedalen
- Garmin Edge 705 Houder
- Garmin Cadans Sensor
- Vork Linksachter met belettering: http://www.cyclesemrin.be" onclick="window.open(this.href);return false;
- Frame Size: "L"
- Framenummer: WSBC602056827I
Specialized Crave Pro (2014):
- Pro Bar Ends
- Pro Chainstaw Protector
- SPD M520 Pedalen
- Garmin Edge 705 Houder
- Garmin Cadans Sensor
- Vork Linksachter met belettering: http://www.cyclesemrin.be" onclick="window.open(this.href);return false;
- Frame Size: "L"
- Framenummer: WSBC602056827I
Last edited by fieldmarshall on Sun 24 Nov 2013 15:30, edited 2 times in total.
Mijn fiets werd op 17 november gestolen na de tourtocht in Kalmthout . Fiets stond op het fietsrek en wagen ( donkergrijze Peugeot 5008 ) stond op 100m van de bikewash . Diefstal vond plaats tussen 12 en 13u.
Rode Specialized Stumpjumper
19'
S Ram X 9 en X7
Kadernummer : 601005496
Met op de kader rechts onder "Fietsen Smout Boechout"
Toen ik in het politiekantoor aangifte ging doen kwamen er nog mensen binnen die net hetzelfde daar hadden meegemaakt : fiets gestolen die op het rek stond.
Rode Specialized Stumpjumper
19'
S Ram X 9 en X7
Kadernummer : 601005496
Met op de kader rechts onder "Fietsen Smout Boechout"
Toen ik in het politiekantoor aangifte ging doen kwamen er nog mensen binnen die net hetzelfde daar hadden meegemaakt : fiets gestolen die op het rek stond.
GPS gestolen
Hoi,
Deze morgen omwille van een andere verplichting vandaag, met veel goesting en motivatie vertrokken naar Ieper voor de telkenjare zeer goed georganiseerde tocht. Omstreeks 7u55 aan de inschrijvingstafel en daarna naar buiten om te kunnen vertrekken. Groot was mijn verwondering toen ik mijn fiets opnieuw ter hand nam, van goesting en motivatie was op dat moment al geen sprake meer. Blijkbaar had er één of andere snoodaard er niets beter op gevonden om mijn GPS van mijn fiets te stelen. Het betreft hier een "Garmin edge 705". De houder was vastgezet met 2 sterke snelbinders maar de GPS werd met houder en al van de stuurstang gewrongen. Enig spoor ter plaatse was het rubber stukje van onder de houder en een gebroken snelbinder.
Er was bij mijn aankomst nog niet veel volk maar er stonden buiten wel 2 fietsers te wachten.
Ik durf
te hopen, maar kans is waarschijnlijk klein, dat er iemand mij misschien een tip kan geven over deze diefstal. Ik kan vooral niet begrijpen dat er mensen zijn die met hun fikken niet van andermans materiaal kunnen blijven
. Ik ben fier op mijn fiets en toebehoren want dit alles heb ik met eigen zuur verdiende centen betaald, maar blijkbaar zijn er fietsers die hun fiets liever op een andere manier tunen en upgraden .
grtzz
Pompierke
Deze morgen omwille van een andere verplichting vandaag, met veel goesting en motivatie vertrokken naar Ieper voor de telkenjare zeer goed georganiseerde tocht. Omstreeks 7u55 aan de inschrijvingstafel en daarna naar buiten om te kunnen vertrekken. Groot was mijn verwondering toen ik mijn fiets opnieuw ter hand nam, van goesting en motivatie was op dat moment al geen sprake meer. Blijkbaar had er één of andere snoodaard er niets beter op gevonden om mijn GPS van mijn fiets te stelen. Het betreft hier een "Garmin edge 705". De houder was vastgezet met 2 sterke snelbinders maar de GPS werd met houder en al van de stuurstang gewrongen. Enig spoor ter plaatse was het rubber stukje van onder de houder en een gebroken snelbinder.
Er was bij mijn aankomst nog niet veel volk maar er stonden buiten wel 2 fietsers te wachten.
Ik durf
grtzz
Pompierke
Wat rot dat zoiets moet gebeuren!
Ik laat nooit mijn Edge op mijn fiets, zelfs niet in de bewaakte fietsstalling. Dikwijls staan die fietsen tegen hekken waarlangs nog een hoop volk passeert en die kunnen ongezien je fietscomputer meepikken.
De wereld is zover gekomen dat je je materiaal geen seconde meer uit het oog mag verliezen of je bent bestolen! Triestig!
Ik laat nooit mijn Edge op mijn fiets, zelfs niet in de bewaakte fietsstalling. Dikwijls staan die fietsen tegen hekken waarlangs nog een hoop volk passeert en die kunnen ongezien je fietscomputer meepikken.
De wereld is zover gekomen dat je je materiaal geen seconde meer uit het oog mag verliezen of je bent bestolen! Triestig!
En toch, ondanks alle ellende die je hier leest, staan er aan alle toertochten enorm enorm veel fiesten onbewaakt achter terwijl er bv een bewaakte fietsenstalling is. Laatst nog in Zandhoven, komen er 3 vrienden aan, net achter mij, 1 op een elektro bike(kost toch wel 3500-4000€?), 1 een Focus, andere een Trek, en ze negeren de bewaakte stalling en gaan ALLEDRIE binnen.
ik had maar over te stappen en had een prachtige fiets om uit te kiezen, kmoest zelfs mss bijna niet meer trappen met die elektro
,
Het valt me toch op dat er erg weinigen alleen rijden, en toch gaan ze zich in groep inschrijven, wel, sorry, met deze mensen heb ik geen kompassie( pas op, ben ook van mening dat ze van iemand zijn spullen moet afblijven, maar geef ze gewoon de kans niet). Ik be van mening, dat alles wat niet te heet of te zwaar is, wordt gestolen.
Ik zelf, laat NOOIt men fiets onbewaakt achter, nog ni voor 5 sec.
Als ze ergens in de wagen zitten, of op het rek staan, of onderdelen stelen, tja, das om te rotten he, zou zelf erg pist zijn in zo een geval. En dan kan je weinig beginnen he.
sterkte aan de gedupeerden.
ik had maar over te stappen en had een prachtige fiets om uit te kiezen, kmoest zelfs mss bijna niet meer trappen met die elektro
Het valt me toch op dat er erg weinigen alleen rijden, en toch gaan ze zich in groep inschrijven, wel, sorry, met deze mensen heb ik geen kompassie( pas op, ben ook van mening dat ze van iemand zijn spullen moet afblijven, maar geef ze gewoon de kans niet). Ik be van mening, dat alles wat niet te heet of te zwaar is, wordt gestolen.
Ik zelf, laat NOOIt men fiets onbewaakt achter, nog ni voor 5 sec.
Als ze ergens in de wagen zitten, of op het rek staan, of onderdelen stelen, tja, das om te rotten he, zou zelf erg pist zijn in zo een geval. En dan kan je weinig beginnen he.
sterkte aan de gedupeerden.