De Roc d' Azur wanneer?

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
jo
Mountainbiker

Post by jo »

Terrabyte! wrote:
We verbleven in Centre Odalys: http://www.odalys-vacances.fr/Residence ... them_id=13

Eenvoudige appartementjes, maar zeer proper en goedkoop en op 300 meter van de start.
is da niet op het einde van een doodlopend straatje .
als het daar is dan zijn we daar ook al eens in verbleven , op de foto te zien is het wel een beetje vernieuwt .
Leffen
Mountainbiker

Post by Leffen »

jo wrote:
jep in 1ne trek , met een beetje red bull lukt da goe en den ambiance ook .
En vergeet onze vrouwelijke co-piloot niet he Jo...
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

Leffen wrote:
jo wrote:
waar edde gijlie die verstopt ? ik hem daar niks van gezien, ben nochtans veelvuldig komen piepen...
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

jo wrote:
Minna wrote:Hm ... En zijn jullie de 1200 km "in one go" gereden? Nergens overnacht?

Ga ook naar de groote evenementen , Kalenderke is ook zo goed als af
Zal beginnen met Riva (I) en misschien nog eerst Kellerwald (D) hangt van weer af , en hoe ver da ik sta , dan Willingen (D) daarna is er Garmisch(D) ofwel Dolomiten(I) ofwel blijf ik in belgie voor de GRG ( voorkeur gaat naar Garmisch voor het klassement , 3 wedsrijden ) dan Swiss bike master (CH), Ironbike ischgl (A), Cristalp (CH), Daun (D) ,St wendel (D) en Roc D'azur (F)

en daar tussen ga ik 10 zoenkmarathons afwerken in belgie

Tis nen hele boterham
pas maar op da ge ondertussen geen madam tegenkomt, want dan ist gedaan met het plezier ;-)

By the way : Riva vind ik zeer overroepen, vond ik nie echt de moeite voor die zo verre verplaatsing. Als ge er langer blijft en veel gaat biken dan wel, maar de marathon op zich vond ik zeer matig.

Voor mij zeker Spessart, Salzkammergut, Swiss Bike, Eigerbike, Vulkanbike en Roc d'azur.
En nog wa gaatjes opvullen maar da zien we nog wel.

Geert.
Shorty
Mountainbiker

Post by Shorty »

Biestie1 wrote: Voor mij zeker Spessart, Salzkammergut, Swiss Bike, Eigerbike, Vulkanbike en Roc d'azur.
En nog wa gaatjes opvullen maar da zien we nog wel.

Geert.
Awel dan gaan we mekaar weeral veel tegenkomen zanne....Salzkammer,voorafgegaan door de Kitzalp. Swiss bike masters, normaal misschien Grazer marathon en de Sigma sport,en dan nog St-Wendel. Had de Spessart eind mei gevallen had ik die ook gereden maar nu valt em samen met Kitzalp he. Voor de rest gewone chrono's in eigen land he. :wink:

SU

@Jo : is da echt nie te veel Swiss, Ischll en GRC ??
Leffen
Mountainbiker

Post by Leffen »

Iegienie wrote:
Leffen wrote:
jo wrote:
waar edde gijlie die verstopt ? ik hem daar niks van gezien, ben nochtans veelvuldig komen piepen...
Ze was dan ook goed verstopt he... LOL. Ik had het nl. over de zwoele vrouwenstem van de GPS.
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

ik herinner me enkel een bibberende mannenstem toen het zo aan het vliegend onweren was, bliksem na bliksem, donkere donder na donkere donder, regen kletterend op de mobilhome : "

vandaag ist niet om ter rapst, maar om ter verst...."
jo
Mountainbiker

Post by jo »

Leffen wrote:
Iegienie wrote:
Leffen wrote: En vergeet onze vrouwelijke co-piloot niet he Jo...
Ze was dan ook goed verstopt he... LOL. Ik had het nl. over de zwoele vrouwenstem van de GPS.

en kon nogal een pakske zagen ook " als we verkeert reden "
Minna
Mountainbiker
Location: Brussel, Full-suspension Specialized Sworks, Injured hardtail Gary Fisher Mt Tam

Post by Minna »

Pst .. anyone know the amount of height metres for the 83k Marathon?
TJ!
Mountainbiker

Post by TJ! »

Minna wrote:Pst .. anyone know the amount of height metres for the 83k Marathon?
2038...
Profile stands here
Post Reply